کد خبر: 392865
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۱:۳۸:۰۰
| |

تن آدم از بدهی‌های سنگین استقلال می‌لرزد

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: هر روز که خبر از یک ضرب‌الاجل برای پرداخت بدهی‌های استقلال به گوش می‌رسد تن هواداران و پیشکسوتان این تیم می‌لرزد.

تن آدم از بدهی‌های سنگین استقلال می‌لرزد
کد خبر: 392865
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۱:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| باشگاه استقلال با ضرب‌الاجل‌های رسمی و غیررسمی از سوی چند طلبکار خارجی مواجه است و این در حالی است که مدیر جدید این باشگاه کمترین منابع را برای تأمین این بدهی‌ها در اختیار دارد.

ایوب اصغرخانی در این خصوص گفت: حتی با شنیدن این ارقام هم تن آدم می‌لرزد چه رسد به وقتی که فردی ملزم به تهیه و پرداخت آن باشد.

پیشکسوت آبی‌پوشان تاکید کرد: فتح‌الله‌زاده مدیر توانمندی است که در یک مقطع سخت و بحرانی بار دیگر به چرخه مدیریت باشگاه بازگشته است. همه آن‌هایی که در گذشته نه چندان دور فتح‌الله‌زاده را متهم به گذاشتن بدهی‌های کلان برای باشگاه می‌کردند، امروز بدهی‌های کمرشکنی را برای او به میراث گذاشته‌اند. بدهی‌هایی که حتی فکر کردن به آن هم کمر هر مدیری را خم می‌کند.

اصغرخانی گفت: با این شرایطی که در باشگاه حاکم است دیگر انرژی برای فکر کردن به شرایط تیم باقی نمی‌ماند. مدیر باشگاه باید تمام وقت و انرژی‌اش را برای حل و فصل مشکلات و معضلات مالی بگذارد و یکی از عواملی که باعث می‌شود تیم از نظر فنی نتواند به آن رشد مورد نظر برسد همین است.

سرمربی پیشین تیم‌های پایه استقلال گفت: در سال‌های اخیر بازیکنان خارجی کم‌کیفیتی به این باشگاه آمدند که امروز باید دلار‌های بی‌زبان ملت صرف پرداخت بدهی به آن‌ها شود و این منصفانه نیست. این در حالی است که هرگاه در این باشگاه به بازیکنان جوان و محصولات تیم‌های پایه اعتماد شده ضرری دیده نشده است.

او همچنین گفت: همین الان ما شاهین طاهرخانی را داریم که با پنج-شش بازی تبدیل به یکی از بهترین‌های فوتبال ایران در پست دفاع وسط شده است. امثال رضا آذری، سجاد آقایی، امید نورافکن، محسن کریمی و خیلی‌های دیگر محصول آکادمی باشگاه استقلال هستند.

هافبک پیشین آبی‌پوشان گفت: جذب امثال گرو، نویمایر، بویان و بازیکنانی از این دست یک خیانت دوطرفه به استقلال بود. از یک سو باعث شد این تیم از نظر مالی ضرر‌های هنگفتی کند و از یک سو این بازیکنان جای جوانان ایرانی را گرفتند. جوانانی که می‌شد فرصت حضور آن‌ها در تیم بزرگسالان را ایجاد کرد تا مثل طاهرخانی و نورافکن تبدیل به یک ستاره در این فوتبال شوند و با جذب این بازیکنان سرخورده شدند.

اصغرخانی که از تخصص خاصی در تیم‌های پایه برخوردار است گفت: جای بدتر قضیه این است که پول هر کدام از این بازیکنان کم کیفیت خارجی می‌شد خرج آکادمی و سازندگی جوانان و استعداد‌های وطنی کرد. پول‌هایی که الان باید گفت دور ریخته شده و می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها