کد خبر: 392971
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۴:۰۲:۱۱
| |

مقر رهبر گروه تروریستی النصره در غرب حلب منهدم شد

ارتش سوریه به حملات پیش‌دستانه خود علیه گروه‌های تروریستی ادامه داده و یگان‌های ارتش در پاکسازی مناطق آزاد شده پایگاه اصلی رهبر جبهه النصره را در 15 کیلومتری شهر حلب شناسایی کردند.

مقر رهبر گروه تروریستی النصره در غرب حلب منهدم شد
کد خبر: 392971
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۴:۰۲:۱۱

اعتمادآنلاین| در عملیات پاکسازی یگان‌های ارتش سوریه در مناطق آزاد شده آنها موفق به کشف یکی از پایگاه‌های اصلی ابو محمد الجولانی، رهبر جبهه النصره در منطقه عنجاره در 15 کیلومتری شهر حلب شدند.

به گزارش سانا، در این عملیات دژها و بخش‌هایی که یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های تروریست‌ها را تشکیل می‌دهند و الجولانی در طول سال‌های گذشته از آنجا حملات به شهر حلب و روستاهای حومه آن را هدایت می‌کرد، شناسایی شد.

الجولانی در این حملات صدها تن از مردم سوریه را به قتل رسانده و هزاران تن دیگر از آنها را از زندگی روزمره‌شان جدا کرده و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کرد.

خبرگزاری سانا در ادامه گزارش داد: جغرافیای این منطقه به گونه‌ای است که یک دژ طبیعی برای این پایگاه ایجاد کرده و تروریست‌ها پایگاه‌ خود را در چند طبقه و با اتاق‌های مختلف زیر زمین حفاری کردند. این پایگاه چندین درب ورودی و خروجی دارد و تروریست‌ها برای جلوگیری از ریزش آن در دیوارهای ورودی و راهروها و همچنین اتاق‌ها از سنگ‌ها و صخره‌ها استفاده کرده‌اند.

اتاق‌های عملیات این پایگاه دارای تجهیزات لجستیکی پیشرفته، سیستم نوری، وسائل ارتباطی و نقشه‌های مختلف استان حلب و دیگر مناطق تروریستی بوده و در داخل پایگاه، خودروهای شخصی رهبرهای گروه‌های تروریستی شناسایی شد.

همچنین یگان‌های ارتش سوریه روز دوشنبه در منطقه لیرمون در غرب حلب یک تونل به طول 400 متر را که تا محله الخالدیه در شهر حلب حفاری شده، داخل یکی از ساختمان‌های در حال ساخت کشف کردند.

همچنین این یگان‌ها در طول چند روز گذشته در عملیات‌های پاکسازی خود سه پایگاه تروریست‌ها در شهرک کفر حمره در حومه شمال غربی حلب را که ویژه ساخت راکت و خمپاره بودند، کشف کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها