کد خبر: 393348
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۷:۲۶:۵۲
| |

محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه:

530 میلیارد تومان در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا بتواند مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها را انجام دهد نیاز به پشتیبانی مالی دارد از این جهت در هفته گذشته بالغ بر 530 میلیارد تومان به عنوان تنخواه در اختیار ستاد قرار گرفت.

530 میلیارد تومان در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت
کد خبر: 393348
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۷:۲۶:۵۲

اعتمادآنلاین| محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: برای اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا در بخش‌های محدودتری زمینه خدمت را فراهم کند 400 میلیارد تومان به ستاد فرماندهی تهران اختصاص پیدا کرد تا بتواند هم تجهیزات لازم و هم بخشی از معوقات کارانه هایی را که برای همکاران داشت تأمین کند.


نوبخت به اختصاص اعتبار لازم برای استان‌ها هم اشاره داشت و افزود: در حد 480 میلیارد تومان دیگر برای تعداد دیگری از دانشگاه‌ها در استان‌ها هم مورد توجه قرار گرفت.


وی گفت: دو دانشگاه قم و گیلان هم باید مورد توجه قرار می گرفت که در قم برای اینکه بیمارستان امیر المؤمنین به اتمام برسد اعتبارات مورد نیاز در حد 60 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.


نوبخت بیان کرد: برای تجهیزات موردنیاز به ویژه البسه برای همکاران کادر درمانی هم 100 میلیارد تومان به استان قم اختصاص یافت.


مطابق اظهارات وی برای اینکه دو بیمارستان تالش و لنگرود در استان گیلان هم به اتمام برسد اعتبارات پرداخت شده است.


نوبخت در ادامه گفت: 200 میلیارد تومان هم برای اینکه پاداشی نسبت به کادر درمانی در بخش کرونا داشته باشیم پرداخت شد.


به گفته وی برنامه‌ریزی سازمان بر این است که بتوان تا پایان سال 4 هزار میلیارد تومان دیگر به بیمه سلامت پرداخت کنیم تا سازمان بتواند به معوقاتی که برای کارانه‌های کادر درمانی در بخش دانشگاه‌ها وجود دارد اقدام کند.


نوبخت افزود: ماه گذشته بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان از این بدهی که سازمان تأمین اجتماعی به بیمه سلامت داشت و بیمه سلامت هم به دانشگاه ها داشت تعدیه شد.


وی از پرداخت 4 هزار میلیارد تومان تا پایان اسفند به بیمه سلامت خبر داد و گفت: با این مبلغ می توان بخش بزرگی از معوقات کارانه‌ها هم پرداخت شود و البته حقوق پرسنل هم پرداخت می شود.


نوبخت بیان کرد: با این ارقامی که به دانشگاه ها داده شده تسویه مطالبات مربوط به کارانه ها هم صورت خواهد گرفت.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها