کد خبر: 393497
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۱:۰۹:۱۱
| |

شناسایی 12 مورد ابتلا به کروناویروس مرتبط با یک کنفرانس در مالزی

مقام‌های مالزی که تاکنون 149 مورد ابتلا به کروناویروس گزارش داده‌اند، حدود 5000 شهروندی که در گردهمایی 28 فوریه تا اول مارس هیات‌های اسلامی در مسجدی در حومه کوآلالامپور شرکت داشتند، بررسی می‌کنند.

شناسایی 12 مورد ابتلا به کروناویروس مرتبط با یک کنفرانس در مالزی
کد خبر: 393497
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۱:۰۹:۱۱

اعتمادآنلاین| پس از شناسایی دست‌کم 12 مورد ابتلا به کروناویروس مرتبط با مراسم مذهبی 3 روزه در کوآلالامپور با حضور حدود 10 هزار تن از چندین کشور، وزارت بهداشت مالزی امروز (پنجشنبه) بر لزوم لغو تمامی تجمع‌های بزرگ تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقام‌های مالزی که تاکنون 149 مورد ابتلا به کروناویروس گزارش داده‌اند، حدود 5000 شهروندی که در گردهمایی 28 فوریه تا اول مارس هیات‌های اسلامی در مسجدی در حومه کوآلالامپور شرکت داشتند، بررسی می‌کنند.

وزارت بهداشت مالزی در پیامی توییتری نوشت: تمام گردهمایی‌های گسترده باید تا زمان به حداقل رسیدن بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس به تعویق بیفتند.

11 مورد از مبتلایان مربوط به این نشست، از مردم برونئی بودند. حدود 90 شرکت‌کننده از برونئی در این نشست حاضر بودند.

به گفته وزارت بهداشت مالزی، اولین مورد ابتلا به کروناویروس در برونئی مردی 53 ساله بود که سوم مارس از کوآلالامپور بازگشت و اولین نشانه‌های بیماری در او چهار روز بعد رویت شد. طبق این پیام توییتری، پنج تن از مبتلایان مرتبط با نشست کوآلالامپور هم شهروند مالزی هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها