کد خبر: 393611
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۴:۵۰:۲۳
| |

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صورت می‌پذیرد

انجام کارهای اداری مسکن مهر پردیس از خانه

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، واگذاری عرصه و همچنین صدور کارت قسط مسکن مهر پردیس از طریق سایت امکان‌پذیر شد.

انجام کارهای اداری مسکن مهر پردیس از خانه
کد خبر: 393611
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۴:۵۰:۲۳

اعتمادآنلاین| پس از شیوع ویروس کرونا مراجعات حضوری متقاضیان در کارگزاری های شرکت عمران شهرهای جدید از جمله پردیس، پرند و هشتگرد برای انجام کارهای اداری به حدود یک سوم نسبت به هفته های قبل کاهش یافته و این در حالی است که لزوم اندیشیدن تمهیداتی برای ارائه خدمات اداری به صورت مجازی و الکترونیکی بیش از پیش احساس می شود.

بر این اساس شرکت عمران شهر جدید پردیس، فروش عرصه مسکن مهر از طریق سایت را امکان پذیر کرد. همچنین روز گذشته امکان صدور کارت قسط مسکن مهر پردیس با کمترین مراجعه به بانک مسکن فراهم شد.

آنطور که سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داده، با هماهنگی انجام شده با بانک مسکن و همکاری لازم دو طرفه مقرر شده مراحل تشکیل پرونده علاوه بر روشهای حضوری به صورت آنلاین و الکترونیک نیز از طریق سامانه خدمات هوشمند الکترونیک پردیس به عنوان میز خدمت و کارتابل الکترونیک انجام پذیرد.

هدایت افزود: کلیه متقاضیان می توانند اطلاعات مربوط به خود، ضامنین و وابستگان را از طریق سایت بارگذاری کنند.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس خاطرنشان کرد: با این مدل، متقاضیان پس از تایید اطلاعات مربوطه از طریق شیوه تعاملی و اعلام کارگزاری و بانک مسکن فقط یکبار جهت اخذ مدارک فیزیکی و انجام مراحل قانونی لازم و صدور کارت قسط در همان روز مراجعه می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد در ماه‌های آتی و پس از تصویب مراحل قانونی لازم امکان امضای الکترونیک هم فراهم شود که به این ترتیب کل فرآیند به صورت الکترونیکی قابل انجام خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها