کد خبر: 394131
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۰:۱۴:۰۳
| |

احمد ظریفیان، دبیراول حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی:

«در خانه بمانیم» بهترین راه برای تقدیر از زحمات کادر پزشکی است

دبیراول حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی گفت: بهترین راه برای تقدیر از جهادی که این روزها توسط کادر درمانی و پزشکان در بیمارستان‌های کشور صورت می‌گیرد این است که به توصیه آنها گوش کنیم و در خانه بمانیم.

«در خانه بمانیم» بهترین راه برای تقدیر از زحمات کادر پزشکی است
کد خبر: 394131
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۰:۱۴:۰۳

اعتمادآنلاین| احمد ظریفیان، دبیراول حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی، در خصوص شیوع کرونا در ایران، گفت: جدی گرفتن موضوع شیوع کرونا مساله و اولویت اول برای مردم است، زیرا هر فردی که کاری را جدی بگیرد، قاعدتا نسبت به چارچوب، ضوابط و رعایت آن می‌کوشد.

وی افزود: کسی که موضوعی را جدی نگیرد، اتفاقی رخ می‌دهد که امروز در جامعه می‌بینیم. این جدی نگرفتن به این علت است که اطرافیان فرد به بیماری مبتلا نمی‌شوند و فرد نمی‌بیند، ما باید مساله‌ای را به صورت عینی لمس کنیم تا متوجه آن شویم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه فعالیت کادر پزشکی این روزها فوق‌العاده است و من از طرف خودم و حزب کارگزاران به صورت ویژه از فداکاری‌های آنان تشکر می‌کنم، اظهار کرد: این افراد خواهر، برادر و قوم و خویش ما بوده و با توجه به این شرایط در حال جهاد و از خودگذشتگی و در کنار بیماران هستند.

دبیراول حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی با تقدیر از جهادی که این روزها توسط پزشکان و پرستاران برای بهبود بیماران مبتلا به کویید 19 صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: باید قدردان این جهاد و از خودگذشتگی بود و مردم هم اگر می‌خواهند به نوعی جبران این زحمات را کنند باید توصیه پزشکان را جدی بگیرند و در خانه‌هایشان بمانند.

ظریفیان اضافه کرد: مردم و بزرگان خانواده‌ها می‌توانند این همدلی و انسجام را ایجاد کنند که بخشی برعهده حاکمیت و رسانه و بخشی برعهده خود مردم است که با تماس‌های تلفنی از حال هم باخبر شوند و ارتباطات بیرونی را کم و کمتر کنند. این مهم‌ترین مساله است و باید آن را با تمام وجود احساس کنیم که خطر جدی است و شوخی‌بردار نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها