کد خبر: 394419
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۷:۵۸:۰۲
| |

به دلیل کاهش خسارات ناشی از کرونا صورت گرفت

پوشش 95 درصدی دروس دانشگاه الزهرا با آموزش مجازی

دانشگاه الزهرا اعلام کرد: آموزش مجازی با اشتیاق و انگیزه بالای اعضای هیات علمی و مدعو به سرعت طی دو هفته فراگیر شده و انتظار می رود تا 95 درصد دروس را پوشش دهد.

پوشش 95 درصدی دروس دانشگاه الزهرا با آموزش مجازی
کد خبر: 394419
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۷:۵۸:۰۲

اعتمادآنلاین| در اطلاعیه‌ای که از سوی روابط عمومی دانشگاه الزهرا منشر شده در خصوص روند فراگیر شدن آموزش مجازی در این دانشگاه آمده است: «آموزش مجازی با اشتیاق و انگیزه بالای اعضای هیات علمی و مدعو به سرعت طی دو هفته فراگیر شده است و انتظار می رود تا 95 درصد دروس را پوشش دهد. سامانه آموزش مجازی شامل ادوب کانکت برای کلاس های همزمان و برخط و مودل (ال ام اس ) برای کلاس های غیر همزمان استفاده می شود .

اگر چه اعضای هیات علمی و مدعو در کلاس های مجازی و حضوری آموزش های لازم را برای کار با این سامانه ها فرا گرفته اند و دوره های تکمیلی نیز تا 28 اسفند ادامه دارد ولی در یک حرکت خود جوش و ارزشمند اعضای هیات علمی مهارت‌ها و تجارب خود با کار با این سامانه ها را در قالب کلیپ و اسلاید آماده و به اشتراک می گذارند.

این جلوه‌ای از همدلی برای بهبود کارایی و اثربخشی برگزاری کلاس های آموزش مجازی و کاهش خسارات کرونا است و سرمایه انسانی قابل توجهی در این فرایند انباشته می شود که برای همیشه در دانشگاه قابل استفاده است».

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها