کد خبر: 394465
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۵:۱۰:۰۰
| |

پنس، معاون رئیس‌جمهورآمریکا:

اطلاعاتی روی گوگل برای مقابله با کرونا قرار می‌دهیم

معاون رئیس‌جمهورآمریکا اعلام کرد با همکاری گوگل «اطلاعات بسیار خاصی» برای مقابله با ویروس کرونا روی اینترنت قرار خواهد گرفت.

اطلاعاتی روی گوگل برای مقابله با کرونا قرار می‌دهیم
کد خبر: 394465
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد یک‌شنبه عصر با همکاری گوگل «اطلاعات بسیار خاصی» برای مقابله با ویروس کرونا روی وب‌سایت جدید گوگل قرار خواهد گرفت.

پنس در نشستی با نیرو‌های مبارزه با کرونا گفت: «هدفمان این است که به سرعت یک وب‌سایت طراحی کنیم. ما تمام مدت مشغول کار بروی آن هستیم و سعی داریم فردا عصر جزئیات خاص این همکاری دولتی-خصوصی را در اختیار همگان قرار دهیم.»

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز روز جمعه گفته بود: «گوگل به ساخت وب‌سایتی برای مقابله با کرونا کمک می‌کند که به زودی به نمایش درخواهد آمد.» ترامپ هدف این وب‌سایت را لزوم تست کرونا می‌داند.اما گوگل این حرف ترامپ را که این سایت به زودی طراحی می‌شود رد کرده است.

بخش ارتباطات گوگل در پیامی توئیتری نوشت: «ما در حال طراحی نرم‌افزاری برای اولویت‌بندی (تریاژ) بیماران به منظور درمان هستیم. این کار در مراحل اول قرار دارد و در ابتدا آن را بر منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو آزمایش خواهیم کرد، اما امید داریم بتوانیم به آن وسعت بخشیم. از کمک‌های مقامات و همکاران خود متشکریم و ممنون از همکاری بخش مهندسی گوگل که داوطلب شد با ما کار کند.»

ترامپ روز جمعه در کنفرانسی وضعیت قرمز ملی برای کرونا اعلام کرد. تاکنون بیش‌از 2 هزار و چهارصد مورد مبتلا به کرونا در آمریکا گزارش شده که از این میان دست کم 50 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها