کد خبر: 394569
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۱:۰۵:۲۱
| |

زهرا ساعی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

آتش کرونا سوزاننده‌تر از انفجارهای چهارشنبه سوری است

زهرا ساعی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه امسال به دنبال شیوع کرونا خطر مضاعفی در چهارشنبه سوری مردم را تهدید می‌کند از آنها خواست از طریق همراهی با مسئولان به گونه‌ای اقدام کنند تا هر چه سریعتر بتوان این بیماری خطرناک را ریشه‌کن کرد.

آتش کرونا سوزاننده‌تر از انفجارهای چهارشنبه سوری است
کد خبر: 394569
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۱:۰۵:۲۱

اعتمادآنلاین| ‌ زهرا ساعی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در آستانه فرارسیدن چهارشنبه آخر سال در توصیه به مردم به ویژه جوانان، گفت: چندین سال است که برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به فرهنگی نامناسب تبدیل شده، به گونه ای که افراد با استفاده از مواد منفجره به خود و دیگران آسیب می‌رسانند.

آسیب مضاعف تجمعات در چهارشنبه آخر امسال به دلیل شیوع کرونا

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در سال‌های اخیر مسئولان حوزه فرهنگی تلاش کردند، انجام اقداماتی همچون برگزاری جشنواره غذای بومی یا مسابقه در پارک‌ها را جایگزین این قبیل اقدامات آسیب‌رسان کنند.

رئیس کمیته جوانان، زنان و خانواده کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با یادآوری آسیب مضاعف تجمعات در چهارشنبه آخر امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: امسال به دنبال شیوع بیماری کرونا شرایط خاصی بر کشور حاکم شده است، به همین دلیل مسئولان و رسانه‌ها هشدار داده‌اند که افراد در خانه‌هایشان بمانند، از سوی دیگر عدم بزرگنمایی این بیماری برای ممانعت از بروز استرس در سطح جامعه نباید عاملی برای سطحی‌نگری در خصوص ویروس کرونا شود، کما اینکه نظرسنجی‌های اخیر بیانگر این است که مردم این بیماری را جدی نگرفته‌اند.

چهارشنبه سوری باید به صحنه اتحاد برای در خانه ماندن تبدیل شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: چهارشنبه سوری امسال باید به اتحاد برای در خانه ماندن و دوری از خطرهای ناشی از ابتلا به بیماری کرونا تبدیل شود و این مهم را می‌توان با ایجاد کمپین در فضای مجازی یا رسانه‌ها محقق کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مردم باید بدانند که حفظ سلامتی مهمترین موضوعی است که باید در آستانه سال جدید مورد توجه قرار دهند، بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از طریق همراهی با مسئولان جهت کنترل ویروس کرونا اقدام شود تا هر چه سریعتر بتوانیم این بیماری خطرناک را در کشور ریشه‌کن کنیم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها