کد خبر: 395368
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۰۹:۱۷
| |

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

استقرار آتش‌نشانان در 143 نقطه پایتخت/ چهارشنبه‌سوری در خانه بمانیم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از 1200 آتش نشان طی شب چهارشنبه سوری در پایتخت مستقر هستند گفت: تاکید ما این است که در خانه بمانید.

استقرار آتش‌نشانان در 143 نقطه پایتخت/ چهارشنبه‌سوری در خانه بمانیم
کد خبر: 395368
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۰۹:۱۷

اعتمادآنلاین| سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: امروز سه شنبه پایانی سال است و تا پیش از امسال در این روز جشن چهارشنبه سوری برگزار می شد. طی این روزها متخصصان و کارشناسان دفعات بسیاری از هموطنان درخواست کردند که به علت شیوع گسترده بیماری کرونا از منزل خارج نشوند.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی تهران نیز از شهروندان این تقاضا را دارد که امسال با توجه به وجود نگرانی های مضاعف بر سوختگی و مصدومیت و.. در خانه بمانند. بیمارستان ها به علت شیوع بیماری کووید19 وضعیت خوبی ندارند و اگر مصدومی وارد بیمارستان شود احتمال ابتلای او به سایر بیماری‌ها نیز وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه امسال شرایط حاد است گفت: تاکید ما این است که در خانه بمانید.

وی با تاکید بر اینکه آتش نشانی تهران بر اساس وظیفه خود در این شب مثل سال های گذشته استقرارهایی را ترتیب داده است اظهار کرد: در همین راستا علاوه بر آماده باش 131 ایستگاه، آتش نشانان تهرانی در 143 نقطه مستقر خواهند بود. البته امیدواریم هیچ کس از خانه خود بیرون نیاید.

به گفته وی 1250 آتش نشان عملیاتی با به همراه داشتن 147 خودرو سبک، 173 دستگاه خودرو سنگین و 46 دستگاه موتورسیکلت از ساعت شش بعد از ظهر استقرار خود را آغاز می‌کنند. تمامی مدیران ارشد نیز در کنار نیروها حضور خواهند داشت.

ملکی در پایان تاکید کرد: امیدواریم زحمت مضاعفی برای نیروهای امدادی به خصوص کادر درمانی اضافه نکنیم چرا که کادر درمانی به شدت درگیر رسیدگی به بیماران مبتلا به کووید19 هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها