کد خبر: 395507
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۰۸:۴۷:۰۰
| |

مرگ و نقص عضو در چهارشنبه‌سوری کرونایی هم ادامه داشت/ 751 مصدوم در یک شب

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از شکستن شیشه‌های آمبولانس و مصدوم شدن تکنسین‌های اورژانس به علت انفجار یک ترقه دست‌ساز خبر داد.

مرگ و نقص عضو در چهارشنبه‌سوری کرونایی هم ادامه داشت/ 751 مصدوم در یک شب
کد خبر: 395507
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۰۸:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: ساعت 22:50 شب گذشته یک مورد حادثه شکسته شدن شیشه های آمبولانس بر اثر انفجار ترقه دست‌ساز به اورژانس کشور اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس در مدت زمان هفت دقیقه به محل حادثه واقع در شهرستان بهبهان، منطقه اسلام‌آباد اعزام شد.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو آمبولانس اورژانس به علت انفجار یک ترقه دست‌ساز دچار خسارات شده و تکنسین‌ها که سرنشین این خودرو بودند نیز دچار مصدومیت شده اند. البته پس از پیگیری وضعیت عمومی تکنسین‌ها مشخص شد که حال عمومی آنها مناسب است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: این دو تکنسین که دچار مصدومیت شده بودند، برای تکمیل بررسی‌ها به مراکز درمانی منتقل شدند.

او همچنین از افزایش مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری به 751 تن خبر داد. خالدی در این باره اظهار کرد: بر اساس آمارهای EOC اورژانس تا ساعت 23:45 سه‌شنبه، 751 تن بر اثر حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شدند.

وی با بیان این که از تعداد کل، 612 نفر مرد و 139 نفر زن بوده‌اند، گفت: 520 نفر پس از درمان ترخیص شده و بر اساس گزارش‌ها، 39 نفر دچار نقص عضو شده‌اند.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از تعداد مصدومان، 220 تن از ناحیه چشم دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند.

خالدی با تأکید بر این که تعداد کشته‌شدگان حوادث چهارشنبه‌سوری همچنان دو نفر است، افزود: تاکنون تهران با 190 مصدوم در صدر آمار بوده و پس از آن، آذربایجان غربی با 93 و آذربایجان شرقی با 82 مصدوم در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها