کد خبر: 396347
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۶:۲۴:۱۲
| |

تعویق برگزاری جلسات صحن مجلس تا 2 هفته آتی

روابط عمومی مجلس با اشاره به منع ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری جلسات در صحن، از تعویق برگزاری این جلسات تا دو هفته آتی خبر داد.

تعویق  برگزاری جلسات صحن مجلس تا 2 هفته آتی
کد خبر: 396347
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۶:۲۴:۱۲

اعتمادآنلاین| اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس، روز پنج‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی نامه رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا خطاب به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر ضرورت خودداری از برگزاری جلسات علنی و غیر علنی نمایندگان تا دو هفته آتی، به رغم تصمیم هیئت رییسه محترم مبنی بر تشکیل نخستین جلسه مجلس در سال جدید در تاریخ یکشنبه فروردین‌ماه و با وجود پیش بینی پروتکل‌هایی به منظور برگزاری آن در محل صحن، با توجه به منع صریح ستاد مذکور و ضرورت قانونی اجرای تصمیمات آن برای همه کشور، از تشکیل جلسات علنی و غیر علنی متضمن حضور فیزیکی و اجتماع نمایندگان، در دو مدت دو هفته مذکور اجتناب می‌شود.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، 2389 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز 7 فروردین 1398 به 29 هزار و 406 نفر رسید. خوشبختانه تاکنون 10 هزار و 457 نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 157 نفر از بیماران کووید19 جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به 2234 نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها