کد خبر: 396665
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۱۱:۴۶:۰۰
| |

رییس فدراسیون ورزش های روستایی:

به سرگرمی بومی برتر خانگی جایزه تعلق می گیرد

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گفت: جشنواره مجازی بازی های بومی و محلی در دستور کار است و به سرگرمی های برتر انجام شده در خانه جایزه تعلق می گیرد.

به سرگرمی بومی برتر خانگی جایزه تعلق می گیرد
کد خبر: 396665
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۱۱:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| «غلامرضا جعفری» روز یکشنبه اظهار داشت: نوروز زمان مناسبی برای برگزاری جشنواره های فرهنگی و بازی بومی و محلی است. بزرگترین بازی بومی و محلی ایران با بیش از 70 هزار تماشاگر در اسفراین برگزار می شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقه و تمام جشنواره ها کنسل شدند.


وی با اشاره به یکنواختی ماندن شهروندان در خانه افزود: ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا دستورالعمل هایی صادر کرده است که یکی از آنها ماندن در خانه است. شهروندان با رعایت این مهم سلامتی جامعه را تضمین می کنند. البته این ماندن آسیب هایی دارد که برخی از آن به یکنواخت بودن زمان و مکان بر می گردد.


رییس فدراسیون ادامه داد: این فدراسیون در 2 بخش فرهنگی ورزشی تابع دستورات ستاد پیشگیری کرونا است. برای گذر از یکنواختی ماندن در خانه ما یک جشنواره مجازی بازی های بومی و محلی برگزار کردیم و در خرداد ماه امسال نیز نفرات برتر آن معرفی می شود.


وی در توضیح این جشنواره گفت: با توجه به قابلیت برگزاری بازی های بومی و محلی در محیط خانه، خانواده‌ها بهترین بازی ممکن را ارسال خواهند کرد. بازی های بومی و محلی قابلیتی دارند که در بازی های مدرن نیست. این بازی ها برای تمام نسل و اقشار جامعه مناسب و در محیط کوچک آپارتمان نیز قابلیت اجرا دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها