کد خبر: 396779
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۱۴:۳۳:۵۴
| |

توسط شورای بین‌المللی ورزش‌های جهان(سیزم)؛

سرتیپ دوم «فرشاد نجفی‌پور» رئیس کمیته جودو نظامیان جهان شد

امیرسرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور از سوی شورای بین‌المللی ورزش‌های جهان(سیزم) به عنوان رئیس کمیته جودوی شورای بین‌المللی نظامیان جهان(سیزم) منصوب شد.

سرتیپ دوم «فرشاد نجفی‌پور» رئیس کمیته جودو نظامیان جهان شد
کد خبر: 396779
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۱۴:۳۳:۵۴

اعتمادآنلاین| در پایان نشست هیئت رئیسه شورای بین المللی ورزش های جهان (سیزم) که در شهر برزیلیای کشور برزیل برگزار شد پس از رأی گیری اعضا و به اتفاق آراء، سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور رئیس هیئت جودو، گواش و جوجیتسوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس کمیته (هیئت) جودو سیزم منصوب شد.

شایان ذکر است، امیر نجفی پور اولین نظامی ایرانی می باشد که در سیزم به ریاست یکی از کمیته های ورزشی کاربردی برگزیده می شود.

وی قبلاً نیز نشان درجه یک شوالیه را از شورای بین المللی ورزش های نظامی جهان (سیزم) به خاطر فعالیت های برجسته ورزشی- پژوهشی دریافت کرده بود.

خاطرنشان می شود، امیرنجفی پور پزشک و دارای فوق دکتری روانشناسی بوده و درحال حاضر از مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می باشد که با بیش از 85 عنوان تألیف و ترجمه کتاب، دارای تعداد بسیار زیادی مقالات علمی - پژوهشی و ورزشی در مجلات علمی معتبر بوده و کارشناس مباحث روانشناسی صدا وسیما هستند و در جشنواره های مختلف به عنوان پژوهشگر برتر نیروهای مسلح نیز شناخته شده می باشد.

گفتنی است، از جمله تألیفات وی برای رشته جودو، کتاب های اسرار روانشناسی جودو (Psychology Secrets Of Jodo) می باشد که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها