نمکی:

90 درصد جامعه هدف طرح بسیج ملی مقابله با کرونا غربالگری شده‌اند

وزیر بهداشت با اشاره به این مطلب که از مردم کمال تشکر را دارم که دیروز در منزل ماندند گفت: 90 درصد جامعه هدف ما در طرح بسیج مقابله با کرونا غربالگری شده اند.

90 درصد جامعه هدف طرح بسیج ملی مقابله با کرونا غربالگری شده‌اند
کد خبر: 397063
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ ۱۵:۲۲:۳۵

اعتمادآنلاین| سعید نمکی گفت: از مردم کمال تشکر را دارم که خلاف رویه همه سالهای گذشته به طبیعت نرفتند و دیروز در منزل ماندند.

نمکی گفت: امروز جلسه ای به صورت مجازی با مسئولان سازمان بهداشت جهانی داشتیم. در این جلسه از فعالیت‌های مطلوب ایران درخصوص مقابله با کرونا تقدیر شده و خواستند تا از تجربیات ایران در کل منطقه استفاده کنند.

وزیر بهداشت افزود: تا امروز بیش از 90 درصد جمعیت هدف را در طرح مقابله با کرونا پوشش بدهیم.

وی افزود: برای برخی سولا ایجاد شده بود که چرا وقتی می‌گوییم موج اول بیماری را مدیریت کردیم پس چرا افزایش کیس داشته‌ایم پاسخ این است که دلیل این امر این است که کیس یابی ما افزایش یافته است و در روزهای آینده وقتی این افارد خوب می شوند اثرات این اقدام ما را خواهید دید.

نمکی گفت: مردم عزیز بدانند که ما در مرحله مدیریت بیماری هستیم و هنوز به مرحله مهار و کنترل بیماری نرسیده‌ایم. البته در برخی از استانها ورودی ما کمتر از خروجی ما است که به این دلیل اقدامات خوبی است که انجام شده است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امیدوارم تا بیستم فروردین که مرحله اول طرح فاصله‌گذاری است باید هم دلی و همکاری بیشتری داشته باشیم و این همدلی تآثیر خود را خواهد گذاشت در آینده نزدیک.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها