کد خبر: 397563
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۰:۲۶:۰۰
| |

تشکر بازیگران بریتانیایی از سرویس سلامت کشورشان

فوبی والر بریج، کیت وینسلت، دنیل کریگ و التون جان شماری از چهره‌های مشهور هستند که از سرویس سلامت بریتانیا تشکر کرده‌اند.

تشکر بازیگران بریتانیایی از سرویس سلامت کشورشان
کد خبر: 397563
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۰:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رویا دیانت- فوبی والر بریج، کیت وینسلت، دنیل کریگ و التون جان شماری از چهره‌های مشهور هستند که از سرویس سلامت بریتانیا تشکر کرده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، در یک پیام آنلاین چهره‌های مشهور بریتانیایی به خدماتی که توسط سرویس سلامت کشورشان ارایه می‌شود، درود فرستاده‌اند.

این ویدیو که در توییتر پست شده در ساعت نخست بیش از 300 هزار مشاهده کننده داشته است.

فوبی والر بریج، کیت وینسلت، دنیل کریگ، التون جان هر یک پلاکاردی مبنی بر تشکر از سیستم سلامت به دست گرفتند.

التون جان در آغاز گفت: شما قهرمان‌های ما هستید و ما به تک تک شما درود می‌فرستیم. ممنون

پس از آن پل مک‌کارتنی در پیام ویدیویی اش گفته است: ممنونم

بیل نای، همیشل پاتل، ریکی جرویس، مایکلا کوئل، جیمز نورتون، کلر فوی، ادی ردمین، رالف فاینس، و جان بویگا دیگر بازیگران و چهره‌های مشهوری هستند که در این ویدئو از کادر سلامت کشورشان با گفتن ممنون، تشکر کرده‌اند.

آنتونی جاشوا بوکسور، دیوید بکهام فوتبالیست، کایل مینوگو خواننده، کریس مارتین و استرومزی و شماری از چهره های ورزشی نیز در این ویدیو حضور دارند.

هزاران تن از کارمندان سابق کادر بهداشتی بریتانیا که بازنشسته شده بودند، اکنون دوباره سر کار برگشته‌اند تا به همکارانشان کمک کنند.

این ویدیو با پیام «روت می» رییس پرستاران سرویس خدمات بهداشتی بریتانیا شروع می‌شود که از همه کارمندان این حوزه و همه آنهایی که به این افراد پیوسته‌اند تا با ویروس کووید-19 مقابله کنند، تشکر می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها