کد خبر: 397742
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۶:۰۶:۳۲
| |

عباسی: تله کنفرانس جایگزین مجلس یار می‌شود

سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس از جایگزین شدن تله کنفرانس به جای مجلس یار برای برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت مجازی خبر داد.

عباسی: تله کنفرانس جایگزین مجلس یار می‌شود
کد خبر: 397742
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۶:۰۶:۳۲

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه با روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: این نشست در صحن علنی مجلس و با رعایت فاصله تعیین شده بر اساس موازین مشخص شده وزارت بهداشت برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ابتدا روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نقطه نظرات و مسائل مورد نظر خود در باره کرونا و هم چنین شعار سال مطرح کردند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد تا تله کنفرانس جایگزین سامانه مجلس یار برای برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت مجازی شود و چنان چه امکان برگزاری جلسات علنی در صحن فراهم نبود جلسات از طریق تله کنفرانس و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

عباسی خاطرنشان کرد: بر اساس این تصمیم نمایندگان استان تهران و استان‌های همجوار آن به هنگام برگزاری جلسات علنی در صحن حاضر می‌شوند و نمایندگان دیگر استان‌ها نیز با حضور در 6 استان تعیین شده از طریق کنفرانس تلویزیونی در صحن حاضر خواهند شد.

وی افزود: طبق تصمیم اتخاذ شده نمایندگان دیگر استان‌ها با حضور در استان‌های کرمان، کرمانشاه، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی از طریق تله کنفرانس در جلسات علنی مجلس شرکت خواهند کرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در این جلسه بنا بر این شد تا کمیسیون‌های تخصصی مجلس هم فعال شوند و برنامه‌های کاری خود را‌‌‌ از طریق وزارتخانه‌های مرتبط با حوزه کاری‌شان دنبال کنند و طبق تصمیم متخذه بنا شد تا جلسات کمیسیون‌ها در فضاهایی همچون سالن مشروطه، کمیسیون تلفیق، کمیسیون اصل 90 و ... در فضای بیشتری برخوردار هستند و امکان حضور اعضای کمیسیون در جلسه با فاصله بیشتر و با رعایت موازین مورد نظر وزارت بهداشت فراهم باشد برگزار شود.

عباسی خاطرنشان کرد: هم چنین طبق تصمیمی که امروز در جلسه اتخاذ شد، جلسات علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد و جلسه رأی اعتماد به کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در جلسه روز چهارشنبه مجلس برگزار می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها