کد خبر: 397793
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۰۸:۲۹:۰۰
| |

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال:

قرارداد ایگور کولاکوویچ ظرف چند روز آینده فسخ می‌شود

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال، درباره برنامه فدراسیون برای مذاکره با کولاکوویچ و مراحل فسخ قرارداد این مربی گفت: کولاکوویچ، بسیار باشخصیت و منطقی است و ما بر سر مسائل مالی با او دچار مشکل نخواهیم شد.

قرارداد ایگور کولاکوویچ ظرف چند روز آینده فسخ می‌شود
کد خبر: 397793
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۰۸:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از اینکه فدراسیون والیبال تصمیم گرفت قرارداد ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی را به صورت یک طرفه فسخ کند، این مربی اهل مونته نگرو نیز که تیم ملی را به المپیک رسانده بود از موافقت خود برای اتمام همکاری با فدراسیون ایران خبر داد.( بیشتر بخوانیم )

کولاکوویچ در این مورد گفت: سرپرست تیم ملی ایران با من تماس گرفت و توضیح داد که فدراسیون ایران در شرایط سختی قرار دارد و بیماری کرونا هم اوضاع را خیلی سخت‌تر کرده و فدراسیون در این شرایط از نظر مالی با مشکلاتی مواجه شده است. من هم البته با فسخ قرارداد موافقم، چون دلایل معقولی پشت آن است و از طرفی فدراسیون ایران می‌بایست به خاطر کاری که انجام نمی‌دهم به من دستمزد پرداخت کند. ( بیشتر بخوانیم )

امور مربوط به این اتفاق در حال انجام است و مفاد توافق و فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ ظرف چند روز آینده، آماده و برای او ارسال خواهد شد تا دو طرف رسماً به همکاری خود پایان دهند. ( بیشتر بخوانیم )

کولاکوویچ

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال با تایید این خبر گفت: کولاکوویچ، بسیار باشخصیت و منطقی است و ما بر سر مسائل مالی با او دچار مشکل نخواهیم شد.

وی ادامه داد: هنوز فرصتی پیش نیامده تا با رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه در مورد سرمربی آینده تیم ملی صحبت کنیم و هنوز اجماعی در این مورد صورت نگرفته است. از طرفی زمان زیادی هم پیش روی ماست و فرصت کافی داریم تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها