کد خبر: 398180
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۰۹:۳۶:۴۷
| |

غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین:

شرکت های تابعه صدر تامین با تمان قوا در خصوص مقابله با ویروس کرونا فعالیت کنند

شرکت های تابعه و وابسته صدر تامین در راستای مبارزه با کرونا؛ توزیع 147 هزار ماسک و 55 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده شرکت های تابعه صدر تامین تا 17 فروردین در راستای رسالت کمک به هموطنان در استان های خود اقدام به توزیع 147 هزار ماسک و 55 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده کردند.

شرکت های تابعه صدر تامین با تمان قوا در خصوص مقابله با ویروس کرونا فعالیت کنند
کد خبر: 398180
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۰۹:۳۶:۴۷

اعتمادآنلاین| غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین وابسته به شستا در روز های ابتدایی اعلام ویروس کرونا در کشور خطاب به شرکت های تابعه و وابسته اعلام کرد که از هیچ اقدامی در راستای سلامت و مباره با ویروس کرونا کوتاهی نکنند و شرکت ها با تمام توان در این خصوص فعالیت خود را آغاز کنند.

وی بیان داشت حفظ سلامت هموطنان باید در دستور کار مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته قرار گیرد و شرکت ها با حضور در بسیج های مردمی، کمک های نقدی و غیر نقدی همانند تهیه تجهیزات و بسته های بهداشتی و درمانی می توانند نقش قابل توجهی در این زمینه ایفا کنند. همچنین حفظ سلامت پرسنل نیز باید به دقیق ترین روش ممکن اجرا و موجبات فعالیت بدون استرس و تنش برای کارگران زحمتکش تامین اجتماعی فراهم باشد.

مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته سرمایه گذاری صدر تامین نیز در این راستا اقدام به برنامه ریزی و تشکیل کمیته های مبارزه با کرونا و سپس اقدامات عملیاتی کردند که نتیجه آن تا مورخ 17 فروردین ماه سال 1399 توزیع 147 هزار ماسک، 55 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و هزاران کمک دیگر در راستای نابودی کرونا بوده و این اقدامات تا آخرین روزهای مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

شرکت های تابعه علاوه بر توزیع بسته های بهداشتی در روستا ها و مناطق اقدام به ضد عفونی کردن بخش های عمومی کرده اند که از ان دست می توان به ضد عفونی مناطق و شهر های نزدیک به شرکت ذوب اهن اصفهان، شرکت صنایع خاک چینی ایران و شرکت معدنی املاح ایران در چهار استان اصفهان، آذربایجان، سمنان و مرکزی کرد.

همچنین شرکت های تابعه و وابسته به صدرتامین اقدام به توزیع بسته های جیره های خشک شامل برنج و روغن کرده که می توان نمونه بارز آن را شرکت خاک چینی ایران برشمرد چراکه این شرکت با حضور در روستاهای شهرستان مرند خانه به خانه اقدام به توزیع 500 بسته غذایی شامل برنج و روغن کرده است.

شرکت ذوب آهن اصفهان در اقدامی قابل توجه در راستای آموزش مبارزه با کرونا 10 هزار پوستر در سطح منطقه لنجان چاپ و توزیع کرد و غربالگری 60 هزار نفر تا تاریخ 17 فروردین را در دستور کار قرار داد. همچنین ضد عفونی مناطق شهرستان لنجان از جمله اقدامات شرکت ذوب آهن اصفهان بوده است.

بیمارستان شرکت ذوب آهن اصفهان نیز در راستای ارائه خدمت به همشهریان اقدام به راه اندازی 24 ساعته درمانگاه، خرید تجهیزات آزمایشگاهی و بازسازی بخش مراقبت های ویژه کرده است و از روزهای آغازین کاردرمانی این بیمارستان در حال خدمت مقدس به هموطنان هستند.

شرکت مس شهید باهنر کرمان نیز علاوه بر توزیع و ارائه خدمات بهداشتی در راستای مبارزه با ویروس کرونا کمک هزینه خرید تجهیزات بهداشتی و درمانی را در دستور کار قرار داد.

شرکت های زغال سنگ طبس، فولاد اکسین، فراورده های نسوز، پشم شیشه ایران، سرام آرا، کاشی سعدی، کاشی الوند و توسعه معادن پارس تامین نیز در راستای مسئولیتهای اجتماعی، اقدام به تامین بن های معیشتی، خرید کالا برای اقشار آسیب پذیر، بسته های بهداشتی و نقدی کرده اند.

گفتنی است کارگران زحمتکش شرکتهای تابعه و وابسته از روزهای آغازین مشغول به فعالیت و خدمت به هموطنان هستند و شبانه روز تلاش دارند با ارائه خدمت به هم وطنان سهم قابل توجهی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا داشته باشند.

اینفوگرافی صدر تامین

منبع: شستا رسانه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها