کد خبر: 398280
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۱:۴۶:۴۸
| |

آمار مبتلایان کرونا در روسیه طی 24 ساعت گذشته

طی روز گذشته در روسیه 11 تن دیگر جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند تا تعداد جانباختگان به 58 تن برسد. در حال حاضر بر اساس آمار رسمی، هفت هزار و 497 نفر در 81 منطقه روسیه به کرونا مبتلا شده اند.

آمار مبتلایان کرونا در روسیه  طی 24 ساعت گذشته
کد خبر: 398280
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۱:۴۶:۴۸

اعتمادآنلاین| ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه اعلام‌کرد که طی 24 ساعت گذشته یک هزار و 154 نفر دیگر در 43 منطقه روسیه به کرونا مبتلا شدند تا رکورد تازه‌ای در تعداد مبتلایان طی یک روز به ثبت برسد.

در حال حاضر بر استس آمار رسمی، هفت هزار و 497 نفر در 81 منطقه روسیه به کرونا مبتلا شده اند در حالی که تعداد بیماران مرخص شده 494 نفر گزارش شده است.

اطلاعات نشان می‌دهد مسکو همچنان مرکز شیوع کرونا در روسیه است و طی 24 ساعت گذشته در پایتخت تزارها 697 نفر دیگر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

در سنپترزبورگ دومین شهر مطرح روس‌ها نیز طی 24 ساعت گذشته 69 نفر دیگر به کرونا مبتلا شده‌اند.

گفتنی است، روسیه از دو هفته پیش و در راستای جلوگیری از گسترش کرونا به صورت رسمی تعطیل شده است و این تعطیلات تا 11 اردیبهشت ادامه دارد.

مقامات روسیه پیش‌بینی کرده‌اند که تعطیلات اجباری در روسیه دو درصد از تولید ناخالص ملی این کشور را از آن خود کند چرا که به دستور رییس جمهور روسیه باید به تمامی روس‌های شاغل که اکنون در خانه هستند، حقوق پرداخت.

روسیه تمامی پروازهای خود به دیگر کشورها را قطع کرده و تمامی قطارهای این کشور به مقصد دیگر کشورها متوقف شده‌ است و علاوه بر این جرایم سنگین مالی و زندان برای متخلفان از قرنطینه و طرح انزوای خانگی در نظر گرفته است با این حال همچنان کرونا در حال گسترش در پهناورترین کشور جهان است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها