امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ابعاد شخصیتی شهید صیاد باید برای نسل‌های امروز جامعه بیان شود/ شهید صیاد شیرازی یک نظامی تمام عیار بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش ولایت‌مداری و ولایت‌محوری را از سیره عملی شهید صیاد به ارث برده است.

ابعاد شخصیتی شهید صیاد باید برای نسل‌های امروز جامعه بیان شود/ شهید صیاد شیرازی یک نظامی تمام عیار بود
کد خبر: 398419
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۷:۲۳:۰۲

اعتمادآنلاین| سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش روز سه‌شنبه در توصیف ابعاد شخصیتی شهید سپهبد صیاد شیرازی بیان کرد: شهید صیاد شیرازی یک نظامی تمام عیار از هر نظر بود و نیروی زمینی ارتش این ولایت‌مداری و ولایت محوری را از سیره عملی شهید بزرگوار صیاد شیرازی به ارث برده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش افزود: شعار ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری سه اصل اساسی در تمامی فعالیت‌های نیروی زمینی ارتش است که با تاسی از ابعاد شخصیتی، به ویژه بعد ایمانی و تقوای شهید صیاد شیرازی ترسیم شده است.

سرتیپ کیومرث حیدری ادامه داد: شهید صیاد شیرازی الگوی تمامی رزمندگان است و امروز کارکنان ارتش ذوب شدن در ولایت را از شهید سپهبد صیاد شیرازی به یادگار گرفته‌اند، شهید بزرگوار نمونه اخلاق و رفتار انسانی بود.

وی با بیان اینکه توصیف ابعاد شخصیتی شهید صیاد باید برای نسل‌های امروز جامعه بیان شود، تصریح کرد: شهید صیاد از ابعاد شخصیتی برجسته‌ای برخوردار بود، یکی از بارزترین آنها بعد دیانت و تقوا بود، شهید صیاد شیرازی الگو و سمبل خدا ترسی بود و تعهد وی در اقامه نماز اول وقت بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز صیادهای زیادی در سطح ارتش هستند و انشاالله که توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها