گوگل برای حفظ تناسب اندام سخت‌گیری می‌کند

گوگل قصد دارد سخت‌گیری‌های خود برای تناسب اندام را در طراحی مدل جدید ساعت Google fit را افزایش دهد.

گوگل برای حفظ تناسب اندام سخت‌گیری می‌کند
کد خبر: 398422
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۷:۳۱:۲۵

اعتمادآنلاین| شرکت گوگل می‌خواد برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نسل جدید ساعت‌های هوشمند Google fit را به گونه‌ای طراحی کند که کاربران به تا حد بیشتری به حفظ تناسب اندام تشویق شوند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف دنیا و لزوم قرنطینه خانگی، میزان تحرک مردم نیز به شدت کاهش پیدا کرده و افرادی که تا قبل از این شرایط روزانه ساعت‌ها فعالیت بدنی داشتند حالا باید در خانه بمانند و مراقب سلامتی خود و اعضای خانوادشان باشند.

در چنین شرایطی به دلیل کاهش میزان سوخت‌وساز بدن در مقایسه با میزان غذای مصرفی، افراد تناسب اندام خود را از دست داده و دچار اضافه وزن می‌شوند. از همین رو گوگل به ساعت جدید خود برنامه‌های سخت‌گیرانه بیشتری را اضافه کرده که کاربران این گجت‌های هوشمند را ملزم به حفظ تناسب اندام می‌کند.

بر اساس آنچه گوگل اعلام کرده است ساعت جدید این شرکت با سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و Wear OS هماهنگ خواهد بود. برخی از کارشناسان فناوری معتقدند گوگل ایجاد تغییرات در ساعت هوشمند نسل آینده Google fit را تنها به جزئیات نرم‌افزاری محدود نمی‌کند و قصد دارد از لحاظ سخت‌افزاری نیز این گجت را ارتقا دهد.

گوگل در سایت رسمی فروش ساعت‌های هوشمند خود نوشت: شاید کاربران در روزهای اول استفاده از گوگل فیت جدید تغییرات زیادی را نسبت به گذشته حس نکنند ولی اگر با تلاش در انجام حرکت‌های ورزشی استمرار داشته باشید به خوبی نتایج آن را در حفظ سلامتی و تناسب اندام بدن خود حس می‌کنید.

نباید فراموش کرد که در روزهای قرنطینه با انجام حرکت‌های ساده ورزشی می‌تواند علاوه بر حفظ تناسب اندام میزان ایمنی بدن را برای مقابله با ویروس‌ها نیز افزایش داد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها