کد خبر: 398661
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۴:۱۲:۴۸
| |

عباسی عضو هیات رئیسه مجلس:

اروپا با عملیاتی کردن اینستکس بخشی از تعهداتشان نسبت به برجام را انجام می دهد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت کانال مالی مستقل بین اروپا و ایران مشمول زمان شده و به نظر می رسد امیدها از این بستر مالی قطع شود اما اگر اروپایی ها عزم جدی داشته باشند می توانند به بخشی از تعهداتشان نسبت به برجام در این بستر مالی عمل کنند.

اروپا با عملیاتی کردن اینستکس بخشی از تعهداتشان نسبت به برجام را انجام می دهد
کد خبر: 398661
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۴:۱۲:۴۸

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی، با اشاره به اولین تراکنش مالی میان ایران و اروپا در چارچوب اینستکس به ارزش تقریبی 500 هزار یورو، گفت: اگر اروپایی ها برای تحقق تعهداتشان قدمی بردارند به فال نیک می گیریم زیرا انتظار می رود کشورهای اروپایی در شرایط بحرانی اقدامات بشردوستانه انجام دهند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید اذعان کرد کمترین انتظار از اروپایی ها، برداشتن گام های اساسی برای برطرف کردن تحریم ها و محدودیت های یکجانبه ایالات متحده علیه کشورمان است.

وی با تاکید بر اینکه اروپایی ها تاکنون فقط شعار سر داده اند، ادامه داد: بنابراین می توان گفت که تاکنون حسن نیتی از این کشورها ندیده ایم و امیدی هم به آنها نیست.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت کانال مالی مستقل بین اروپا و ایران مشمول زمان شده و به نظر می رسد امیدها از این بستر مالی قطع شود اما اگر اروپایی ها عزم جدی داشته باشند می توانند به بخشی از تعهداتشان نسبت به برجام در این بستر مالی عمل کنند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها