کد خبر: 398701
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۵:۱۷:۵۳
| |

سلیمی عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

رژیم صهیونیستی باید بداند تهدیدهای آنها مردم فلسطین را نمی ترساند

یک عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید کرد:  قواعد موازنه قدرت در مناطق اشغالی به نفع فلسطینیان تغییر کرده و اسرائیلی ها هستند که باید نگران باشند.

رژیم صهیونیستی باید بداند تهدیدهای آنها مردم فلسطین را نمی ترساند
کد خبر: 398701
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۵:۱۷:۵۳

اعتمادآنلاین| اصغر سلیمی، در خصوص یورش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، گفت: اسرائیلی ها در شرایط کنونی که بیماری کرونا به غزه رسیده نیز دست از اقدامات جنایتکارانه خود بر نمی دارند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به دلایل واهی رژیم صهیونیستی برای تشدید حملات موشکی و هوایی به مناطق اشغالی، اظهار کرد: اشغالگران عنوان می کنند این حملات پاسخی به شلیک موشک های گروه های مقاومت است در حالی که آنها به فلسطین تجاوز کرده اند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید بداند تهدیدها و فشارهای نظامی-سیاسی آنها مردم فلسطین و همچنین گروه های مقاومت را نمی ترساند، ادامه داد: در واقع امروزه قواعد موازنه قدرت در مناطق اشغالی به نفع فلسطینیان تغییر کرده و اسرائیلی ها هستند که باید نگران باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: نباید فراموش کرد نظامیان صهیونیستی دریافته اند قدرت بازدارنگی گروه های مقاومت فلسطینی بیش از گذشته است از این رو اقدام به افزایش حملات هوایی کرده اند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد به نظر می رسد پس از تغییرات سیاسی در رژیم صهیونیستی، مقامات این رژیم منحوس دچار آشفتگی شده اند از این رو افزایش حملات به نوار غزه نیز یکی از دستاوردهای این آشفتگی محسوب می شود.

منبع:خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها