کد خبر: 399101
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۶:۱۱:۴۷
| |

نویسنده پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان از غلبه بر کرونا گفت

شهرام اقبال‌زاده از نویسندگان پیشکسوت کشورمان بر ویروس کرونا غلبه کرد.

نویسنده پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان از غلبه بر کرونا گفت
کد خبر: 399101
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۶:۱۱:۴۷

اعتمادآنلاین| شهرام اقبال‌زاده از نویسندگان پیشکسوت کشورمان بر ویروس کرونا غلبه کرد. او از 29 اسفندماه 98 با این بیماری در حال جنگیدن است.

او درباره این بیماری و اتفاقی که برایش رخ داده می‌گوید: از یک روز قبل از عید نوروز دستگاه گوارشم بهم ریخت و به تدریج علائم بیماری کرونا در من ظاهر شد و در خانه در قرنطینه خانگی و تحت درمان بودم و بالاخره بعد از دو هفته توانستم بحران شدید کرونا را پشت سر بگذارم. بعد از پشت سر گذاشتن کرونا، متأسفانه بیماری‌ام تشدید شده و دستگاه گوارشم بهم ریخته است.

در حال حاضر درمان را شروع کرده‌ام و در حال انجام دادن آزمایشات لازم هستم.

البته این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان سال‌ها پیش در بیستم تیرماه 1392 به دلیل بیماری انسداد روده تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از آن مدتی به دلیل مبتلا شدن به سرطان روده بزرگ تحت درمان بود.

شهرام اقبال‌زاده، مترجم، نویسنده و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان در سال 1333 در کرمانشاه متولد شد. از آثار او می‌توان به ترجمه «فرهنگ اصطلاحات انگلیسی/ فارسی»، «گاندی»، «بی‌نظمی نوین جهانی»، «یادداشت‌هایی درباره نادر ابراهیمی»، «چگونه رمان خود را بازنگری و ویرایش کنیم»، «یاد مهرگان»، «درد جاودانگی»، «آسیب شناسی داستان‌های عامه پسند» و «آسیب شناسی داستان‌های دینی» اشاره کرد. اقبال‌زاده در کنار فعالیت نویسندگی و ترجمه برای کودکان و نوجوانان، مدتی نیز به عنوان دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان فعالیت می‌کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها