کد خبر: 399394
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از آخرین وضعیت مصدومیت پل پوگبا:

برای حضور در زمین فوتبال لحظه‌شماری می‌کنم/ عاشق فوتبال هستم

پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، بعد از دوری چندماهه از فوتبال، مشتاق بازگشت به میادین است.

برای حضور در زمین فوتبال لحظه‌شماری می‌کنم/ عاشق فوتبال هستم
کد خبر: 399394
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، بعد از دوری چندماهه از فوتبال، مشتاق بازگشت به میادین است.

این ستاره فرانسوی که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده در این فصل تنها هشت بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و باقی فصل را درگیر مصدومیت بوده است. او حالا امیدوار است بعد از پایان تعطیلات لیگ برتر، به دلیل شیوع ویروس کرونا، بتواند برای منچستریونایتد به میدان برود ( بیشتر بخوانیم ).

او درباره وضعیت آسیب‌دیدگی مچ پایش گفته است: «در حال حاضر مشغول تمرین با توپ هستم. تنها چیزی که اکنون می‌خواهم بازگشت به تمرینات منچستر است. من در زندگی حرفه‌ای‌ام هرگز چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم، همین اتفاق باعث شده اشتیاق بیشتری برای حضور دوباره در زمین فوتبال پیدا کنم. من فوتبال را دوست دارم.» ( بیشتر بخوانیم )

این در حالی است که برخی از کارشناسان فوتبال معتقدند این بازیکن فرانسوی فصل آینده منچستر را ترک می‌کند و راهی یوونتوس یا رئال مادرید می‌شود. موضوعی که مینو ریولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا، هم تا حدودی بر آن صحه گذاشته و گفته: «این ستاره 27 ساله می‌تواند در تابستان پیش رو منچستر را ترک کند و راهی تیم دیگری شود.» ( بیشتر بخوانیم )

پوگبا

هرچند باشگاه یوونتوس تلاش زیادی کرده تا پل پوگبا را به تورین بازگرداند، اما شانس رئال مادرید برای جذب این هافبک فرانسوی بیشتر است. رایولا چندی پیش در مصاحبه با مارکا تایید کرد که رابطه با باشگاه رئال مادرید را به بهترین شکل بهبود داده است، ارتباطی که تابستان 2016 قطع شده بود: «بهترین ارتباط ممکن را با رئال مادرید دارم و یکی از آرزوهای من این است که فوتبالیستی بزرگ را به این باشگاه انتقال دهم. در حال حاضر آرئولا را در رئال دارم ولی انتقال او از پی‌اس‌جی به صورت قرضی بوده است. باعث افتخارم خواهد بود اگر یک ستاره بزرگ را به رئال منتقل کنم، چون رئال باشگاه بسیار بزرگی است.» ( بیشتر بخوانیم )

هرچند پوگبا علاقه زیادی به بازگشت به میادین دارد، اما شیوع گسترده ویروس کرونا در بریتانیا باعث شده لیگ برتر جزیره به مدت نامعلومی تعطیل شود و از همین رو پوگبا نمی‌تواند به این زودی‌ها در زمین مسابقه حضور یابد ( بیشتر بخوانیم ).

پل پوگبا

او درباره شرایط پیش‌آمده و تعطیلی لیگ برتر جزیره هم می‌گوید: «شرایط پیش‌آمده را به خوبی درک می‌کنم. باید صبور باشیم و منتظر آینده بمانیم.»

پل پوگبا ابتدای فصل، در بازی برابر ساوت‌همپتون، دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد. او خیلی زود دوباره به زمین مسابقه بازگشت که این مساله به میزان آسیب‌دیدگی‌اش دامن زد. با پیشرفت آسیب‌دیدگی پوگبا مجبور شد پایش را جراحی کند و به همین خاطر مدت زیادی از میادین فوتبال دور ماند.

او درباره این مصدومیت توضیح می‌دهد: «پایم را گچ گرفته بودم و شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاشتم. با پایان مصدومیتم دوباره به زمین فوتبال بازگشتم و برابر واتفورد و نیوکاسل به میدان رفتم، بعد از بازی مقابل این 2 تیم متوجه شدم مصدومیت مچ پایم هنوز بهبود پیدا نکرده است. به همین خاطر مجبور شدم عمل جراحی کنم. اما حالا شرایط کاملاً فرق کرده و می‌توانم دوباره فوتبال بازی کنم.» ( بیشتر بخوانیم )

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها