کد خبر: 400009
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

رسول خضری، عضو فراکسیون مستقلین مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اختلافات مجموعه‌هایی که با هم زاویه داشتند کمتر شده است/ قوای سه‌گانه برای کمک به مردم به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند/ کرونا برخی از اختلافات را کمرنگ کرده است

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از اختلافات خسته شده‌اند. حضرت امام هم همیشه می‌فرمودند ما در کشور ید واحده می‌خواهیم؛ یعنی مملکت یکدست باشد. کشورهایی که یکدست هستند در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی گام برمی‌دارند. کرونا برخی از اختلافات را کمرنگ کرده است و سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه برای کمک به مردم به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند.

اختلافات مجموعه‌هایی که با هم زاویه داشتند کمتر شده است/ قوای سه‌گانه برای کمک به مردم به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند/ کرونا برخی از اختلافات را کمرنگ کرده است
کد خبر: 400009
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رسول خضری، نماینده پیرانشهر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، گفت: اختلافات سلیقه همیشه و در هر جامعه‌ای وجود دارد. اختلافات سیاسی در ایران حالت سینوسی دارد و بالا و پایین می‌رود، اما در حال حاضر این اختلافات کمرنگ شده است ( بیشتر بخوانیم ).

کرونا برخی از اختلافات را کمرنگ کرده است

او ادامه داد: مردم از اختلافات خسته شده‌اند. حضرت امام هم همیشه می‌فرمودند ما در کشور ید واحده می‌خواهیم؛ یعنی مملکت یکدست باشد. کشورهایی که یکدست هستند در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی گام برمی‌دارند. کرونا برخی از اختلافات را کمرنگ کرده است و سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه برای کمک به مردم به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل شکل‌گرفته میان سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه برای مبارزه با کرونا تاکید کرد: سه قوه در راستای خدمت‌رسانی به مردم بیشتر همگرایی و تعامل سازنده پیدا کرده‌اند. کاش این موارد همیشه به همین شکل پیش برود.

اختلافات نسبت به قبل از کرونا بسیار کمتر شده است

خضری ادامه داد: در حال حاضر اختلافات نسبت به قبل از کرونا بسیار کمتر شده است. مجموعه‌های مختلفی که شاید تا حدودی با یکدیگر زاویه داشتند زوایایشان کمتر شده است. شاهد هستیم که بسیج همگانی برای گندزدایی شکل می‌گیرد یا تامین اقلام بهداشتی برای مردم و اقشار آسیب‌پذیر. همچنین از سمت نهادهای مردمی کمک‌هایی می‌شود. همه به نوعی می‌خواهند باری را از روی دوش مردم بردارند و این موضوع قابل تقدیر است. اگر شاهد همدلی و همگرایی بیشتر مجموعه ارکان نظام باشیم، شرایط بسیار بهتر می‌شود.

او گفت: کرونا ویروسی ناشناخته است و مشخص نیست چه زمانی از بین می‌رود. مجلس آینده از خردادماه شکل می‌گیرد و دولت هم در سال پایانی است. اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، اختلافات کاهش خواهد یافت. چون درد مردم درد مشترکی به نام بیماری کرونا و عوارض ناشی از آن است. هر مسئولی هم که بخواهد در دل مردم و افکار عمومی جایی داشته باشد باید در راستای حل این معضلات گام بردارد. کسی که بخواهد کارشکنی کند مورد گلایه و انتقاد مردم واقع خواهد شد.

شاهد کاهش تنش‌ها و اختلافات در کشور هستیم

این عضو فراکسیون مستقلین در پایان گفت: شاهد کاهش تنش‌ها و اختلافات در کشور هستیم و این موضوع برای مردم محسوس است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها