کد خبر: 401909
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۱۳:۱۲:۴۵
| |

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

تولید بیش از 12 میلیون ماسک توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور

محمد شریعتمداری گفت: تاکنون بیش از 12 میلیون ماسک در حوزه دولتی و غیردولتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تولید شده است.

تولید بیش از 12 میلیون ماسک توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور
کد خبر: 401909
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۱۳:۱۲:۴۵

اعتمادآنلاین| محمد شریتعمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: از ابتدای سال علاوه بر ویروس کرونا، تحریم نظام سلطه علیه ایران با مسئله این ویروس در کشور مواجه شدیم.

او با بیان اینکه ملت ایران همواره در مقابل تهدید‌ها مقاومت نشان دادند و تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کردند، گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز با انگیزه به کمک همکاران درون و برون سازمان همکاری‌های در این زمینه داشته است.

شریعتمداری افزود: 1380 مرکز با همکاری 8940 همکار مشغول تولید اقلام مورد نیاز مردم هستند.

او با بیان اینکه 12 میلیون و 855 هزار و 143 عدد ماسک توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در دو حوزه دولتی و غیردولتی تولید شده است،گفت: آن چیزی که امروز مهم است، یکپارچگی و همدلی ملت ایران برای مقابله با پدیده‌ای است که به صورت برون زا وارد کشور شده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این زمان بین مسئولان در تمام سطوح هماهنگی خاصی ایجاد شده است، گفت: نکته قابل توجه این است که در حال حاضر با دقت فنی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل مسائل بهداشتی می‌توانیم به نظام بهداشتی و درمانی کشور برای رهایی از ویروس کرونا کمک کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها