کد خبر: 402027
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۸:۳۷
| |

معاون وزیر:

منابع موردنیاز ورزش را تا المپیک تامین می‌کنیم

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان گفت: در فاصله یکسال تا المپیک توکیو و به منظور آماده‌سازی ورزشکاران و برپایی اردوها برای حضور در این رویداد، منابع موردنیاز ورزش را تامین می‌کنیم.

منابع موردنیاز ورزش را تا المپیک تامین می‌کنیم
کد خبر: 402027
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۸:۳۷

اعتمادآنلاین| «ژاله فرامرزیان» روز دوشنبه این اظهارات را در خصوص حمایت از فدراسیون‌ها تا یکسال قبل از بازی‌های المپیک بیان کرد و افزود: با توجه به منابعی که در اختیار داریم، برنامه‌هایی از حوزه قهرمانی برای آماده‌سازی، برپایی اردوها و اعزام‌ها به ما معرفی و پیشنهاد می‌شود که چه بخشی از منابع باید تخصیص یابد.

وی گفت: با توجه به منابع موجود برنامه‌ریزی می کنیم که چه بخشی از این منابع را به چه نحوی در اختیار چه فدراسیون قرار دهیم.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: برای اینکه روال عادی کار فدراسیون‌ها برقرار باشد حداقل‌هایی را برای حقوق و نگهداری سازمان‌های اداری فدراسیون‌ها پرداخت می‌کنیم و بعد از مصوبه‌های جدید ستاد کرونا در مورد نحوه فعالیت ورزش در خصوص آماده‌سازی ورزشکاران منابع مورد نیاز را تامین می‌کنیم.

بازی‌های المپیک تابستانی که قرار بود مردادماه امسال در توکیو برگزار شود به دلیل گسترش ویروس کرونا به مردادماه سال آینده موکول شد و کاروان اعزامی ایران هم تاکنون 52 سهمیه کسب کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها