کد خبر: 403385
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| چرا پزشکان روس خود را از پنجره بیمارستان پرتاب می‌کنند؟

رسانه‌های روسی از پدیده جدید و نگران‌کننده‌ای در رابطه با کادر پزشکی این کشور خبر دادند. الکساندر شولیپوف که متخصص مراقبت‌های بهداشتی یکی از بیمارستان‌های غرب روسیه است بعد از سقوط از پنجره طبقه دوم بیمارستان دچار شکستگی جمجمه شد تا سومین حادثه از این دست حوادث طی 2 هفته در روسیه رقم بخورد.

ویروس کرونا| چرا پزشکان روس خود را از پنجره بیمارستان پرتاب می‌کنند؟
کد خبر: 403385
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا باعث شده جامعه جهانی با پدیده های مختلف و گاهی بسیار عجیب روبرو شود. در جدیدترین اتفاق ناشی از شیوع ویروس کرونا ، رسانه‌های روسی از پدیده جدید و نگران‌کننده‌ای در رابطه با کادر پزشکی این کشور و در ارتباط با ویروس کرونا خبر دادند. در این پدیده پزشکان روس مبتلا به ویروس کرونا خود را از پنجره به پایین برتاب می کنند.

الکساندر شولیپوف که متخصص مراقبت‌های بهداشتی یکی از بیمارستان‌های غرب روسیه است بعد از سقوط از پنجره طبقه دوم بیمارستان دچار شکستگی جمجمه شد تا سومین حادثه از این دست حوادث طی 2 هفته در روسیه رقم بخورد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، شولیپوف به همراه یکی از همکارانش قبل از این حادثه طی انتشار ویدئویی اعلام کرده بود، با اینکه به کرونا مبتلاست به دستور پزشک ارشد بیمارستان «نووایا اوسمن» باید در سر کار خود حاضر شود.

هفته قبل از آن نیز «ناتالیا لیپیدووا» کارمند ارشد مدیریت مرکز آموزش خدمات اورژانس واقع در حومه مسکو از پنجره یکی از بیمارستان‌ها سقوط کرد و جان باخت.

این عضو کادر درمان نیز چندی قبل از مرگش دچار عوارض بیماری کرونا شده بود.

سومین حادثه نیز چند روز قبل‌تر رخ داد: «یالینا نیبومناشاشیا» 47ساله که رئیس بیمارستان سیبری بود از پنجره طبقه پنجم این بیمارستان سقوط کرد و جان سپرد.

به گفته رسانه‌های محلی، او به دلیل کمبود امکانات، با تبدیلِ بیمارستان تحت مدیریتش به بیمارستان تخصصی مقابله با کرونا مخالف بود.

در حالی که پلیس همچنان مشغول تحقیق راجع به آخرین حادثه است، 2 حادثه قبل‌تر را حوادث عادی اعلام کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها