کد خبر: 403700
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۵:۳۲:۰۰
| |

آخرین وضعیت پرداخت وام یک میلیونی به یارانه‌بگیران

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی، به بیش از 20 میلیون خانوار یارانه‌بگیر طی مراحل اول و دوم تاکنون خبر داد.

آخرین وضعیت پرداخت وام یک میلیونی به یارانه‌بگیران
کد خبر: 403700
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۵:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اصغر میرمحمدصادقی اعلام کرد: بانک‌های عامل تا ساعت 12 روز پنجشنبه مورخ 18 اردیبهشت 1399، از تعداد 775 هزار و 394 فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه بگیران (براساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها)، تعداد 772 هزار و 930 فقره از تسهیلات موصوف (معادل 99.7 درصد) را پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: همچنین امکان واریز مابقی تسهیلات یاد شده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع میشود.

در ادامه مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی ادامه داد: بر این اساس با احتساب تسهیلات پرداختی مراحل اول و دوم تاکنون از تعداد 20 میلیون و 190 هزار و 973 خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، تعداد 20 میلیون و 184 هزار و 386 سرپرست خانوار تسهیلات 10 میلیون ریالی را دریافت کرده‌اند.

وی در پایان اعلام کرد: فرآیند ثبت‌نام باقیمانده خانوارها و معرفی آنها به بانک‌ها (برای تعیین تکلیف نهایی) در جریان است تا در آخرین مرحله پرداخت تسهیلات در پایان اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوارهای باقیمانده واریز شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها