کد خبر: 403718
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۰۸:۰۱:۰۵
| |

میثم نصیری:

امیدوارم که فرایند انتخابی که علیرضا دبیر از آن صحبت می‌کند اجرایی شود

آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشتی ایران با گلایه و ناراحتی به تغییر نتیجه مبارزه او با امیرحسین مقصودی بعد از جام‌جهان پهلوان تختی، گفت: امیدوارم که فرایند انتخابی که علیرضا دبیر رییس فدراسیون از آن صحبت می‌کند اجرایی شود و کسی خلاف قانون عمل نکند.

امیدوارم که فرایند انتخابی که علیرضا دبیر از آن صحبت می‌کند اجرایی شود
کد خبر: 403718
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۰۸:۰۱:۰۵

اعتمادآنلاین| میثم نصیری روز جمعه افزود: بعد از اتفاقات جام تختی کار دیگری انجام ندادم، چرا که دیگر مسابقه و لیگ در جریان نبود و از سوی دیگر من شغل دیگری ندارم و همه درآمدم از لیگ است و البته اگر سرمربی تیم ملی کشتی به این موضوع هم ورود نکند. امیدوارم که هر چی که به خیر و صلاح کشتی است، رخ داده و حق به حقدار برسد. بعد از جام تختی دیگر کسی با من تماسی نداشت و البته من نیز دیگر انگیزه زیادی برای حضور در کشتی نداشتم.

دارنده مدال طلا و برنز پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا ادامه داد: سال گذشته با شرایط بسیار سختی گام به مسابقات گذاشتم چرا که به دلیل عفونت گوشم تنها با 40 درصد آمادگی به مسابقات آمدم و از سوی دیگر عفونت گوشم شرایط را به گونه‌ای برایم رقم زده بود که آرزو می‌کردم بتوانم راه بروم چرا که فقط چهار دست و پا می‌توانستم حرکت کنم.

وی با اشاره به هزینه 40 میلیون تومانی درمان گوشش، گفت: اقدام اشتباه دکتر در شستشوی گوشم سبب شده بود که آب به داخل مغزم نفوذ کند و تبدیل به «کیست» شود و به همین علت نمی‌توانستم تعادلم را حفظ کنم. با کمک مربی خود در زنجان به چند شهر برای درمان رفتیم تا شرایط بهتر شد. البته در لیگ برتر کشتی هم شرایطم خوب نبود و آن سرگیجه را داشتم. البته پیش از لیگ و انتخابی جام تختی در زنجان شرایط تمرینیم اصلا خوب نبود و با مشکلات فراوانی سال گذشته خود را به جام تختی رساندم. گذشته‌ها گذشته و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد را حلال نمی‌کنم و اگر هم حق با او باشد او از من نگذرد.

ملی‌پوش تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو، ادامه داد: تاکنون یک نفر پیدا نشده که بگوید من حق او را خورده باشم و این موضوع از صدها مدال ارزشش بیشتر است. اگر قرار باشد که دوباره در انتخابی شرکت کنم این کار را انجام می‌دهم و حتی حاضرم در انتخابی استان زنجان نیز کارم را شروع کنم. در زمان «رسول خادم» او در نظر داشت من را به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا ببرد اما به دلیل آنکه من حقم نبود نپذیرفتم و «مهران نصیری» به اندونزی رفت و هر چند که در آن سال «حسن مرادقلی» در انتخابی اول شده بود.

نصیری گفت: حاضرم در هر مسابقه‌ای در مسابقات انتخابی شرکت کنم اما انتخابی که در جام تختی در وزن 65 کیلوگرم برگزار شد، ناجوانمردانه بود. اگر می‌خواستید انتخابی دوباره بین من و «امیرحسین مقصودی» بگذارند، بعد از پایان جام تختی اعلام می‌کردید که من مقابل او شکست خورده‌ام نه اینکه بعد از چند روز اعلام کنید انتخابی تمرینی باید برگزار شود. با این وجود هیچگاه دوباره در مسابقه انتخابی شرکت نمی‌کردم. چرا همیشه اینگونه موارد به ضرر ما شهرستانی‌ها می‌شود؟

عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران در پیکارهای جهانی سال 2017 پاریس خاطر نشان کرد: فعلا برنامه‌ای برای حضور در کشتی ندارم. متاسفانه مشکلات بیکاری نیز وجود دارد و حتی در آزمون آتش‌نشانی شهرداری زنجان نیز شرکت کردم و از آنها خواستم که در امتحان تئوری هوای من را داشته باشند و در بقیه مراحل و آزمون عملی حتما موفق خواهم بود. حتی «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون نیز گفت که به تهران بروم و کاری برایم درست کند که این کار برایم مقدور نبود.

وی یادآور شد: با این کاری که سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با من کرد شاید عده‌ای بگویند که من قصد بزرگنمایی دارم در حالی که با این کار کشتی زنجان را سال‌ها عقب انداخت. اکنون این رشته دیگر در زنجان اقبال خوبی ندارد و وقتی که نوجوانان و نونهالان نزدیک خودم می‌گویم که چرا به کشتی ادامه نمی‌دهند، می‌گویند که آخرش می‌خواهیم مثل تو شویم.

نصیری خاطر نشان کرد: فرایند انتخابی که رییس فدراسیون از آن صحبت می‌کند، امیدوارم به همین گونه‌ای باشد که آنرا مطرح می‌کنند و هر کسی که حقش است مثل یک مرد وارد گود می‌شود و مبارزه می‌کند و یک مسیر و فرایند درستی باشد تا مدعیان بدانند با قهرمانی می‌توانند صاحب دوبنده تیم ملی باشند و تکلیف همه روشن باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها