کد خبر: 403891
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۵:۴۵:۵۲
| |

آری گِراسا:

برگزاری لیگ ملت‌های 2020 غیر منطقی است

رئیس فدراسیون جهانی والیبال گفت: برگزاری رقابت‌های لیگ‌ ملت‌های 2020 خطر شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشورهای مختلف در سرتاسر جهان را افزایش می‌دهد، پس برگزاری این مسابقات غیر منطقی است. همچنین وقتی نتوانیم از سلامتی بازیکنان و هواداران اطمینان حاصل کنیم، غیر مسئولانه است که این مسابقات را برگزار کنیم.

برگزاری لیگ ملت‌های 2020 غیر منطقی است
کد خبر: 403891
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۵:۴۵:۵۲

اعتمادآنلاین| امروز (جمعه) 19 اردیبهشت ماه 1399، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با منتشر کردن اخباری در صفحه رسمی خود، لغو رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2020 در هر دو بخش مردان و زنان را اعلام‌ کرد.

آری گِراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال در این مورد گفت: به همراه همه‌ شرکای خود گزینه‌های مختلف برای میزبانی رقابت‌های VNL 2020 را مورد بررسی قرار دادیم. بخشی از آنچه که لیگ ملت‌ها را ویژه می‌کند، جهانی بودن این رویداد است که توسط هواداران زیادی در کشورهای مختلف دنیا مورد استقبال قرار می‌گیرد.

او افزود: با این وجود برگزاری رقابت‌های لیگ‌ ملت‌های 2020 خطر شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشورهای مختلف در سرتاسر جهان را افزایش می‌دهد، پس برگزاری این مسابقات غیر منطقی است. همچنین وقتی نتوانیم از سلامتی بازیکنان و هواداران اطمینان حاصل کنیم، غیر مسئولانه است که این مسابقات را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال در پایان گفت: اکنون همه توجه ما به لیگ ملت‌های 2021 است و سعی می‌کنیم مسابقات سال آینده بهترین شرایط را داشته باشد. من باور دارم که ورزشکاران ما نیز خود را برای رقابت‌های 2021 آماده می‌کنند و سال آینده خواهند درخشید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها