کد خبر: 405625
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۱۱:۰۸:۴۶
| |

معاون وزیر ورزش و جوانان:

ممنوعیت جذب بازیکن خارجی فقط برای سرخابی‌ها است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: جذب بازیکن خارجی در زمان نقل و انتقالات است اما مربی خارجی ممنونعیت وجود ندارد. هدف ما این است به برخی موضوعات حاشیه های دامن نزنیم و همانطور که گفتم این تصمیم موقت است.

ممنوعیت جذب بازیکن خارجی فقط برای سرخابی‌ها است
کد خبر: 405625
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۱۱:۰۸:۴۶

اعتمادآنلاین| مهدی علی نژاد در حاشیه مراسم سالگرد افتتاح موزه ورزش در مورد اینکه اجازه جذب بازیکن خارجی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بیان کرد: ما به واسطه اینکه بحث های مالی دو باشگاه دولتی را ساماندهی کنیم و جلوی حواشی ایحاد شده بود، بگیریم. برای این دو باشگاه که مالکیت با دولت است این تصمیم را گرفتیم که موقت است. چون می‌خواهیم ساماندهی اقتصادی کنیم. بعدا اگر اجازه داده شد با اجازه وزارت ورش انجام می شود تا تبعاتی را نداشته باشد.

او ادامه داد: فرصت خوبی برای بازیکنان داخلی است تا اگر ظرفیت های داخلی استفاده کنیم. واگذاری کامل دو باشگاه در شهریور انجام نمی‌شود و ممنوعیت جذب بازیکن خارجی در زمان نقل و انتقالات است اما مربی خارجی ممنونعیت وجود ندارد. هدف ما این است به برخی موضوعات حاشیه های دامن نزنیم و همانطور که گفتم این تصمیم موقت است.

او افزود: داریم تلاش می کنیم زیر ساخت هایی که باید برای خصوصی‌سازی این دوباشگاه را فراهم کنیم. امیدوارم در بازه زمانی گفته شده کار انجام شود. سه شنبه جلسه ای را در این مورد داریم و بدهی ها هم باید شفاف سازی شود.

علی نژاد در مورد ورود نکردن وزارت ورزش به پرونده شکایت ویلموتس تصریح کرد: فدراسیون فوتبال قراردادی بسته باید موضوعات حقوقی ان را پیگیری کند. فدراسیون فوتبال وکلایی را استخدام کرده است تا موضوع را پیگیری کنند. در مورد جزییات قرارداد هم باید از فدراسیون بپرسید چون وزارت ورزش به هیچ عنوان به جزییات قرارداد وارد نمی شود. ویلموتس ادعایی کرده و تا به نتیجه نرسد نمی توان حرفی زد و نمی دانم شما رسانه ها چرا هول هستید.

او ادامه دا د: شفر هم 1 میلیون و 700 هزار یورو ادعا کرده بود. اما باید پرداخت در حالی که 500 هزار یورو به او پرداخت شد. اگر فدراسیون فوتبال یا هر فدراسیون دیگری بازنده شود خودش هم باید پول را پرداخت کند.

علی نژاد در استعفای منزوی و انتخاب هیات مدیره گفت: استقلال چهار عضو دارد نه سه عضو. اقای منزوی استعفا داده اما تازمانی که پذیرفته شود باید وظایف خودش را هم انجام می‌دهد تا روزهای آینده خبرهای خوشی در نورد هیات مدیره پرسپولیس خواهید شنید.

او در مورد اینکه فدراسیون فوتبال در اساسنامه نهاد عمومی غیر دولتی است و از کمک دولت باید بهره مند شود، تصریح کرد: به فدراسیون فوتبال در تمام سالها به او کمک شده است. در اساسنامه نهاد عمومی غیر دولتی است و فیفا باید بپذیرد و اگر نپذیرفت باید گفتگو و رایزنی کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که در مورد قرارداد ویلموتس از تاج سوال نمی پرسند ، تصریح کرد: هر زمان رای صادر شد آن موقع از او سوال می پرسیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها