کد خبر: 405834
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۰:۱۸:۰۹
| |

حسن روحانی؛ همه چیز به کرونا بستگی دارد

مربی تیم ملی کاراته گفت: فدراسیون جهانی اعلام کرد بدلیل شرایط بوجود آمده، مسابقات قهرمانی جهان لغو شده و باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.

حسن روحانی؛ همه چیز به کرونا بستگی دارد
کد خبر: 405834
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۰:۱۸:۰۹

اعتمادآنلاین| حسن روحانی درباره وضعیت آمادگی بدنی ملی پوشان کاراته با توجه به دوری از اردو بدلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به لغو تمامی رقابت‌های بین‌المللی فعلا هیچ برنامه ای در دستور کار نداریم و منتظر هستیم فدراسیون جهانی درباره رویدادهای پیش رو تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

مربی تیم ملی کاراته افزود: فدراسیون جهانی اعلام کرد بدلیل شرایط بوجود آمده، مسابقات قهرمانی جهان لغو شده و باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد. قرار است فدراسیون جهانی طی ماه های آینده و با توجه به شرایط شیوع کرونا در این خصوص تصمیم‌گیری کند. در مجموع همه چیز بستگی به کرونا دارد و هیچ چیز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلی اردوها بدلیل شیوع کرونا، ملی‌پوشان کاراته تمرینات خود را بصورت منظم در خانه یا باشگاه پیگیری می‌کنند، گفت: با بچه‌ها در تماس هستیم و تمریناتشان را پیگیری می‌کنیم تا از وضعیت نرمال فاصله نگیرند.

روحانی ادامه داد: طبیعتا تمرینات در اردو با توجه به شرایط و امکانات تفاوت زیادی با تمرین در خانه و یا بصورت انفرادی دارد اما با توجه به شرایط پیش آمده سعی کردیم با نظارت و ارائه برنامه تدابیری بیاندیشیم که بچه‌ها از وضعیت مناسب بدنی دور نشوند. امیدوارم هر چه سریعتر شرایط برای برگزاری اردوها و مسابقات مانند سابق مهیا شود و شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا باشیم.

وی در پایان گفت: کاراته کاها علاوه بر انجام تمرینات، این روزها در امور خیریه نیز پیش قدم شده‌اند و به نظرم بچه‌های کاراته در این خصوص سرآمد بودند و دست به کارهای بزرگی زدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها