کد خبر: 406083
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۱:۲۶:۵۷
| |

روایت همدلی نامادری، دختر و برادرش در قصه‌ای عجیب و شنیدنی

در بیست‌و ششمین قسمت از برنامه مناسبتی «مکث» گلاره عباسی میزبان خانواده‌ای است که قصه‌ای عجیب و شنیدنی را روایت خواهند کرد.

روایت همدلی نامادری، دختر و برادرش در قصه‌ای عجیب و شنیدنی
کد خبر: 406083
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۱:۲۶:۵۷

اعتمادآنلاین| در بیست‌و ششمین قسمت از برنامه مناسبتی «مکث» که چهارشنبه شب ساعت 19:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، گلاره عباسی میزبان خانواده‌ای است که قصه‌ای عجیب و شنیدنی را روایت خواهند کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، قصه‌ای که در آن خواهری عاشقانه برادرش را دوست دارد، دختری به مادرخوانده خود راه و رسم زندگی می‌آموزد، خانواده‌ای که برای نجات کوچکترین فرد خانواده همدلانه متحد می‌شوند و پزشکی که پایه‌گذار اولین بخش پیوند قلب کودکان در ایران است و قلب کودکان بسیاری به خاطرش می‌تپد.

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه 2 قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر گلاره عباسی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها