کد خبر: 406142
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۴:۰۶:۰۰
| |

کدام بازیکن برزیلی کاپلو را زجر داده است؟

کاپلو که در آن فصل با درخشش رونالدو و دیگر کهکشانی‌های تیم موفق به کسب مقام قهرمانی لالیگا شد، گفت: بااستعدادترین بازیکنی که تمرین داده‌ام، رونالدو، رونالدوی «تپل» بود، چون ما حرف همدیگر را درک می‌کردیم.

کدام بازیکن برزیلی کاپلو را زجر داده است؟
کد خبر: 406142
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۴:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فابیو کاپلو در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت اعتراف کرد که در دومین دوره مربیگری‌اش در رئال مادرید در فصل 07-2006، رونالدو نازاریو او را بیش از دیگر بازیکنان این تیم به دردسر می‌انداخت.

کاپلو که در آن فصل با درخشش رونالدو و دیگر کهکشانی‌های تیم موفق به کسب مقام قهرمانی لالیگا شد، گفت: بااستعدادترین بازیکنی که تمرین داده‌ام، رونالدو، رونالدوی «تپل» بود، چون ما حرف همدیگر را درک می‌کردیم. در عین حال فکر می‌کنم که در رختکن تیم او دردسرسازترین بازیکن بود. او برای خودش جشن می‌گرفت و هر کاری که دلش می‌خواست انجام می‌داد. یک بار رود فن‌نیستلروی (مهاجم هلندی سابق رئال مادرید) به من گفت «آقا، ببخشید اما رختکن بوی الکل می‌دهد».

کاپلو ادامه داد: بعد از آنکه رونالدو رفت (به میلان در ماه ژانویه سال 2007) ما شروع به بردن بازی‌های‌مان کردیم، اما با این وجود اگر بحث استعداد باشد، باید بگویم که بدون شک او بااستعدادترین بازیکنی بوده است که تمرین داده‌ام. هنوز هم گاهی اوقات در طول سال با او گپ می‌زنم و از این کار لذت می‌برم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها