کد خبر: 406184
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۵:۴۸:۵۱
| |

مهدی تاج تکذیب کرد؛ نگفتم ویلموتس کلاهبردار بود!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال نوشت: هرگز نگفته ام که مارک ویلموتس، مربی سابق تیم ملی فوتبال، سر فدراسیون فوتبال ایران کلاه گذاشته است.

مهدی تاج تکذیب کرد؛ نگفتم ویلموتس کلاهبردار بود!
کد خبر: 406184
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۵:۴۸:۵۱

اعتمادآنلاین| روز گذشته(سه شنبه) بود که مهدی تاج ، رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی راجع به ماجرای مارک ویلموتس صحبت کرد. در بخشی از توضیحات مهدی تاج، درباره مارک ویلموتس به گونه‌ای بود که انگار، مارک ویلموتس سر فدراسیون فوتبال ایران را کلاه گذاشته است. رسانه‌های مختلف نیز این صحبت مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال را در ابعاد وسیع پوشش دادند. حالا مهدی تاج در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این اتفاق توضیحات تکمیلی را ارائه داده است.

او در این پست اینستاگرامی نوشت:« درباره مصاحبه کوتاهی که پخش شد، ذکر این نکته اهمیت دارد که کلمات مطرح شده از جانب من برابر این پرسش که ویلموتس فدراسیون را به کلاهبرداری متهم کرده، این بود؛ ایشان از ادبیات خوبی استفاده نکرده در واقع بهترین جمله‌ای که می‌شود گفت اینکه کلاه سر ما گذاشته، ویلموتس گفته که این 3 ماه را در اینجا اضافه کردند. امکان دستکاری در هیچ قراردادی نیست.»

هرچند مهدی تاج تلاش کرده تا صحبت های روز گذشته خودش را اصلاح کند اما آنگونه که از نوشته تاج در اینستاگرامش مشخص است این است که او نتوانسته حاشیه ایجاد شده را بر طرف کند. هدف کهدی تاج از این نوشته این بوده که این حرف‌ها از جانب مارک ویلموتس زده شده و اصلا درست نبوده است.

ضمن اینکه مهدی تاج درباره ادعای ویلموتس مبنی بر دست بردن در قراردادش گفته: «اصلا قرارداد ویلموتس دستکاری نشده و امکان این کار هم وجود ندارد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها