کد خبر: 406675
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۱:۴۳:۰۰
| |

محمدباقر قالیباف، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم:

راهبرد رژیم صهیونیستی برای نسل‌های بعدی فلسطینیان چه بود؟

قالیباف در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: راهبرد شوم رژیم صهیونیستی این بود که نسل‌های بعدی فلسطینیان، مسئله فلسطین را فراموش کنند. ولی فرماندهان مقاومت و سیدالشهدای مقاومت ‎شهید سلیمانی اندیشه امام راحل را با سازماندهی نیروهای مقاومت به بار نشاندند.

راهبرد رژیم صهیونیستی برای نسل‌های بعدی فلسطینیان چه بود؟
کد خبر: 406675
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۱:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدباقر قالیباف، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ساعتی پس از سخنرانی روز گذشته خود در مراسم بزرگداشت روز قدس در رشته توئیتی نوشت:

‏1. امروز در کنار مزار شهید سلیمانی گفتم که حیات رژیم ننگین صهیونیستی به دو بخش متفاوت تقسیم می‌شود؛قبل و بعد از انقلاب اسلامی.قبل از آن همراه است با چند دهه قدرت‌گیری صهیونیست‌ها و بعد از آن قرین است با مذلت وشکست‌های پی درپی رژیم اشغالگر قدس.این سند روشن حقانیت ‎منطق مقاومت است.

‏2. با طرح ایده ‎روز قدس توسط امام راحل، مبارزه علیه رژیم صهیونیستی وارد مرحله خیزش مردمی و فراگیر شد. تبدیل مقابله با این غده سرطانی به مسئله اول جهان اسلام و متکی شدن آن به سنت‌های تبدیل و تحویل‌ناپذیر الهی از دیگر نتایج ابتکار امام عظیم الشأن انقلاب بود.

‏3. راهبرد شوم رژیم صهیونیستی این بود که نسل‌های بعدی فلسطینیان، مسئله فلسطین را فراموش کنند. ولی فرماندهان مقاومت و سیدالشهدای مقاومت ‎شهید سلیمانی اندیشه امام راحل را با سازماندهی نیروهای مقاومت به بار نشاندند و راهبرد صهیونیست‌ها کاملا شکست خورد و روند قدرتمند شدن مقاومت آغاز شد.

‏4. ضعف روزافزون رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی و بحران‌های غیرقابل حلی که به آن دچار است و همچنین نفوذ فرهنگ مقاومت در میان تمام مسلمانان از شبه قاره هند تا بلندی‌های جولان و دریای مدیترانه، نتیجه روشن ‎مکتب شهید سلیمانی و منطق مقاومت به فرماندهی امام و مقام معظم رهبری است.

‏5. ‎معامله قرن طرح تروریست‌های آمریکایی برای عبور دادن رژیم صهیونیستی از بحران استراتژیکی است که در نتیجه اشاعه منطق مقاومت به آن دچار شده است.ولی با ریشه دواندن فرهنگ مقاومت در جان و دل مردم منطقه مطمئن هستیم که خواب آمریکا هرگز تعبیر نخواهد شد ومقاومت پیروز این میدان خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها