کد خبر: 407161
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۶:۲۷:۰۶
| |

سفیر ایران در کاراکاس:

عدم تعرض به نفتکش‌های ایرانی نشانگر لایه‌هایی از تعقل در آمریکاست

سفیر ایران در کاراکاس، گفت: عدم تعرض آمریکا به نفتکش‌های ایران نشان داد هنوز در لایه‌هایی از حاکمیت این کشور عقل، دوراندیشی و تدبیر زنده است.

عدم تعرض به نفتکش‌های ایرانی نشانگر لایه‌هایی از تعقل در آمریکاست
کد خبر: 407161
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۶:۲۷:۰۶

اعتمادآنلاین| حجت سلطانی در توییتر خود نوشت: اقدام آمریکا در عدم تعرض به نفتکش های ایران نشان داد هنوز در لایه هایی از حاکمیت این کشور عقل، دوراندیشی و تدبیر زنده است.

وی افزود: اینها باید به جنگ‌طلبان بفهمانند رعایت مقررات و معاهدات بین المللی توسط دولتها از جمله آمریکا، جهانی امن تر را برای همه کشورها و آمریکا ایجاد خواهدکرد.

خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: نخستین نفتکش حامل سوخت ایران به یکی از بنادر ونزوئلا نزدیک شده و این در حالی است که دومین نفتکش نیز روز شنبه وارد دریای کارائیب شده و در آستانه ورود به آبهای ونزوئلاست.

پنج کشتی به نام‌های «فورچون»، «فارست»، «فاکسون»، «پتونیا» و «کلاول» حامل سوخت ایران بوده و راهی ونزوئلا شده‌اند.

به گزارش بامداد دوشنبه رویترز، بنا به اعلام یک منبع در شرکت PDVSA ونزوئلا و بر اساس داده‌هایی که شرکت «رفینیتیو ایکان» جمع‌آوری کرده، نفتکش فروچون قرار است تا ساعاتی دیگر در بندر «ال پالیتو» ونزوئلا پهلو بگیرد.

همچنین دومین کشتی نیز که فارست نام دارد، روز شنبه وارد دریای کارائیب شد. سه کشتی دیگر نیز در حال عبور از اقیانوس اطلس هستند.

در همین حال، یورونیوز نیز بامداد امروز در گزارشی آورده است که نفتکش‌های ایرانی یکی پس ازدیگری وارد آبهای ساحلی ونزوئلا می شوند.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها