کد خبر: 407374
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۱۵:۳۳:۵۳
| |

فعالیت ادارات دولتی در اردن از سر گرفته شد

دولت اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد که کارمندان ادارات دولتی از صبح امروز سه‌شنبه فعالیت خود را آغاز کردند و از ساعت هشت و نیم صبح الی سه ‌و نیم عصر در محل کار حضور می‌یابند.

فعالیت ادارات دولتی در اردن از سر گرفته شد
کد خبر: 407374
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۱۵:۳۳:۵۳

اعتمادآنلاین| نهادها، وزارت‌خانه‌ها و ادارات دولتی اردن بعد از دو ماه تعطیلی به خاطر مبارزه با ویروس کرونا از امروز سه‌شنبه فعالیت خود را از سر گرفتند.

به گزارش خبرگزاری رسمی اردن، دولت این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که کارمندان ادارات دولتی از صبح امروز سه‌شنبه فعالیت خود را آغاز کردند و از ساعت هشت و نیم صبح الی سه ‌و نیم عصر در محل کار حضور می‌یابند.

طبق دستورالعمل‌ صادره از سوی نخست وزیر و وزارت بهداشت اردن، بخش‌ مسئول در هر نهاد و اداره دولتی طبق صلاح‌دید خود می‌تواند ساعات کاری کارمندان را تنظیم کند.

دولت اردن همچنین تاکید کرد که اولویت در خصوص زمانبندی کاری با کارمندانی است که در اداره‌های دولتی استان خود مشغول به کار هستند و در صورتی که لازم باشد کارمندان از سایر استان‌ها در محل کار خود حضور یابند، مجوز آن صادر می‌شود.

همچنین برای کارمندان مقیم در استان‌هایی که طرح ترافیکی زوج و فرد خودرو در آن اجرا می‌شود، در صورتی که لازم باشد روزانه در محل کار خود حضور یایند از طرف نهادهای مسئول یا وزیر مجوز صادر می‌شود.

پیشتر، کابینه اردن با دستورالعمل‌های مربوط به فعالیت مجدد موسسات و اداره‌های دولتی در این کشور پس از تعطیلات عید فطر موافقت کرده بود.

اردن هفدهم مارس (27 اسفندماه) تمامی نهادها و اداره‌های رسمی خود را به استثنای بخش‌های حیاتی و مهم به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل کرده بود.

این در حالی است که مساجد، کلیساها، مدارس، دانشگاه‌ها، مهدکودک‌، رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها و باشگاه‌ها هنوز در اردن تعطیل است.

طبق آمار رسمی، تاکنون 711 نفر در اردن به کرونا مبتلا شدند و از این تعداد 9 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها