ماجرای خداحافظی «امیرتتلو» از دنیای موسیقی را اینبار جدی بگیریم؟

شنبه گذشته تتلو خداحافظی کرد و تمام محتویات کانال از آهنگ‌ها و عکس‌ها و… را پاک کرد. کانال امیر تتلو اکنون با یک میلیون و دویست هزار دنبال کننده خالی است!

ماجرای خداحافظی «امیرتتلو» از دنیای موسیقی را اینبار جدی بگیریم؟
کد خبر: 407533
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ ۱۲:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| اوایل هفته بود که امیر تتلو اعلام کرد تمام شده است و از خوانندگی خداحافظی می‌کند. تتلو گفت آخرین آهنگ او قسم بوده و بعد از آن هر کاری بیرون داده است مربوط به قبل است.

تتلو از هواداران و شرایط شکایت کرد و تمام محتویات کانال تلگرامی خود از آهنگ‌ها و عکس‌ها و… را پاک کرد و اکنون کانال امیر تتلو با یک میلیون و دویست هزار دنبال کننده خالی است!

در این رابطه بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود نوشت: «شاید باورتان نشود ولی ‎تتلو کانال تلگرامی اش با یک میلیون و دویست هزار عضو را بست و با توهین به اعضای کانال،گفت از موسیقی خداحافظی کرده است!

گلایه تتلو از هوادارانش

پس از ناکامی تتلو برای بازگشت به اینستاگرام او یک شبکه اجتماعی دیگری را برای ارتباط با مخاطبان خود انتخاب کرده است. تتلو در کانال تلگرام خود از همه هوادارانش خواست که اینستاگرام را ترک کرده و به یوتیوب بپیوندند. تتلو امیدوار بود که بتواند از کانال خود در یوتیوب درآمد هم کسب کند اما این اتفاق نیفتاد.

تتلو و خودکشی!

امیر تتلو پس از بسته شدن صفحه اینستاگرامش درکانال تلگرام خود اظهارنظر‌های آشفته‌ای داشت. تتلو از برخورد‌های اخیر با او شده است انتقاد کرد و نوشت: «با این همه نادیده‌گرفته شدن باید تا حالا خودکشی می‌کردم، اما جراتش را ندارم. »

او در پیامی که ساعتی بعد منتشر کرده، نوشت: «من با کمترین امکانات و بدون تبلیغ موزیک منتشر می‌کنم و هیت می‌شود و دیگران کلی امکانات هم دارند به کیفیت من نمی‌رسند. »

او در انتها افزود: «کاش من را بکشند تا این همه بی‌عدالتی را نبینم!»


بازی تکراری خداحافظی تتلو از موسیقی

خداحافظی تتلو اولین خداحافظی او نیست. تتلو در یکی از آهنگ‌هایش هم می گوید «خیلی وقتا کم آوردم خداحافظی کردم ولی بازم که اومدم.»

از طرفی امیر تتلو بعد از آلبوم تتلیتی از عالم خوانندگی خداحافظی کرده بود اما دوباره برگشت، حالا باید منتظر ماند و دید که اینبار خداحافظی امیر تتلو چقدر جدی است و آیا تتلو دوباره به عرصه موسیقی و خوانندگی باز می گردد یا خیر؟

منبع: فرارو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها