کد خبر: 407796
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۱۱:۳۹:۴۰
| |

نماینده مردم بروجرد:

مسکن اولویت اصلی مجلس یازدهم است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت کشور مباحث اقتصادی است و در راس آن بحث مسکن و معیشت مردم است.

مسکن اولویت اصلی مجلس یازدهم است
کد خبر: 407796
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۱۱:۳۹:۴۰

اعتمادآنلاین| عباس گودرزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: الحمدالله فضای انتخابات هیئت رئیسه مجلس تمام شد و فضای مجلس باید به طور جدی‌تر به سمت اولویت های کشور حرکت کند.

وی در ادامه در تذکری به هیئت رئیسه مجلس، اظهار کرد: چشم برهم بزنید پایان سال و فضای انتخابات ریاست جمهوری است و اگر یک سال از دست ما برود قدرت تاثیرگذاری ما در مباحث اقتصادی از دست خواهد رفت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر می خواهیم شأن مجلس حفظ شود اولویت کشور مباحث اقتصادی است و در راس آن بحث مسکن و معیشت مردم است. چندین بار ما این مطلب را بیان کردیم و در بودجه 99 نیز ما مصوب کردیم که خانه های خالی و لوکس باید مالیات پرداخت کنند. ما اکنون خرداد ماه هستیم و این قانون ارزشمند هنوز اجرایی نشده است. اکنون که ما درگیر مباحث داخلی مجلس هستیم وضعیت آشفته‌ای در بازار مسکن وجود دارد. مردم انتظار دارد مجلس یازدهم این درد را سریع‌تر درمان کند. باید هرچه سریع تر مجلس از این فضا بیرون بیاید.

وی در ادامه تاکید کرد: اصالت با کمیسیون تخصصی است. این همه فراکسیون که آقایان تحت هر عنوانی در حال جمع آوری امضا هستند اصالت را از کمیسیون‌ها تخصصی خواهد گرفت. اگر قرار است موضوعات جدا پیگیری شود باید تحت عنوان کارگروه ذیل فراکسیون انقلاب اسلامی یا ذیل کمیسیون‌ها تعریف شود و از کار موازی پرهیز شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها