کد خبر: 408507
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۰۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| با ویروس کرونا همچون همسرتان سازش کنید/ وزیر امنیت اندونزی توصیه می‌کند

در سایه ادامه ناکامی جهانی در محدود کردن ویروس کرونا و نیز یکه‌تازی ویروس کرونا در صحنه جهانی و تلاش پی‌در‌پی برای یافتن دارو یا واکسن ویروس کرونا، برخی در صدد همزیستی با ویروس کرونا به عنوان عملی انجام‌شده هستند.

ویروس کرونا| با ویروس کرونا همچون همسرتان سازش کنید/ وزیر امنیت اندونزی توصیه می‌کند
کد خبر: 408507
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۰۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا دنیا را به مکان متفاوتی تبدیل کرده است. در سایه ادامه ناکامی جهانی در محدود کردن ویروس کرونا و نیز یکه‌تازی این ویروس در صحنه جهانی و تلاش پی‌در‌پی برای یافتن دارو یا واکسن ویروس کرونا ، برخی در صدد همزیستی با ویروس کرونا به عنوان عملی انجام‌شده هستند.

به گزارش اعتمادآنلاین، در این گیرودار اظهارات وزیر امنیت اندونزی راجع به همزیستی با ویروس کرونا خبرساز شده است.

محمد محفوظ وزیر امنیت اندونزی طی اظهارنظری که در آستانه برچیدن محدودیت‌های قرنطینه از کشور صورت گرفت جنجال و واکنش‌های انتقادآمیز زیادی به پا کرد.

او در سخنان خود که به طور وسیعی در یوتیوب هم منتشر شده است در مورد ویروس کرونا گفت: آیا واقعاً این ویروس برای ابد محو خواهد شد؟ گرچه ما می‌توانیم با این ویروس همزیستی کنیم و همواره مواظب سلامت و بهداشت خود باشیم.

تا اینجا سخنان وزیر امنیت اندونزی هیچ مشکلی نداشت، اما بعد ادامه داد: از همکارم، وزیر امور دریانوردی و سرمایه‌گذاری، لطیفه‌ای شنیدم که می‌گفت: ویروس کرونا همچون همسر شماست، همواره تلاش می‌کنی که بر او سلطه پیدا کنی، اما بعد از مدتی متوجه می‌شوی که قادر به این کار نیستی پس شیوه همزیستی با او را فرا می‌گیری.

این سخنان کافی بود تا موجی شدیدتر از موج شیوع ویروس کرونا علیه این وزیر اندونزیایی و همکارش برانگیزد و مورد تهاجم گسترده گروه‌های مدافع حقوق زنان در این کشور قرار گیرد.

این سازمان‌ها چنین لطیفه‌هایی را زمینه‌ساز افزایش خشونت علیه زنان قلمداد می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها