کد خبر: 408879
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۲:۳۶:۱۱
| |

اظهارنظر شعبه دهم درباره اعتبارنامه دلخوش و محمد صالحی تا فردا صبح

سخنگوی شعبه دهم مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالا نتایج این استعلامات تا پایان وقت امروز به دست ما خواهد رسید و ما فردا صبح پیش از آغاز جلسه علنی تشکیل جلسه خواهیم داد و در این رابطه تصمیم می‌گیریم.

اظهارنظر شعبه دهم درباره اعتبارنامه دلخوش و محمد صالحی تا فردا صبح
کد خبر: 408879
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۲:۳۶:۱۱

اعتمادآنلاین| کمال علی‌پور، سخنگوی شعبه دهم مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالا نظر نهایی این شعبه درباره اعتبارنامه کاظم دلخوش و محمد صالحی فردا صبح اعلام می‌شود. جلسه امروز دوشنبه شعبه دهم برای بررسی اعتراضات به اعتبارنامه دو منتخب صومعه‌صرا و فریدن صبح امروز برگزار شد. معترضین به اعتبارنامه آقای دلخوش در این جلسه موارد اعتراض خود را مطرح کردند و آقای دلخوش نیز مطالب را شنید و دفاعیاتش را طرح کرد. همچنین خانم الهیان اعتراض خود را درباره اعتبارنامه آقای محمد صالحی مطرح کرد ولی فرصت به شنیدن اظهارات ایشان نرسید. نهایتا قرار شد 3 نفر از اعضای شعبه در این رابطه بررسی‌هایی انجام دهند.

وی با بیان این که شعبه دهم استعلامات کتبی و شفاهی از برخی نهادها در مورد اعتبارنامه دو منتخب صومعه‌صرا و فریدن را انجام داده اضافه کرد: احتمالا نتایج این استعلامات تا پایان وقت امروز به دست ما خواهد رسید و ما فردا صبح پیش از آغاز جلسه علنی تشکیل جلسه خواهیم داد و در این رابطه تصمیم می گیریم.

علیپور اضافه کرد: در مورد اعتراضات به اعتبارنامه آقای دلخوش مکاتبه‌ای با شورای نگهبان صورت گرفته و شورای نگهبان اعلام کرده از دو موضوع مطرح شده یک موضوع بررسی شده و موردی نبوده و موضوع دوم هم جدید است و باید در مجلس بررسی شود.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس اضافه کرد: ما این موارد را پیگیری خواهیم کرد اگر بر اساس مستندات ارائه‌شده نتیجه رای شعبه نسبت به اعتبارنامه مثبت بود تایید اعتبارنامه‌ها به صحن ارجاع خواهد شد و درغیر این صورت موضوع به کمیسیون تحقیق ارجاع خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها