کد خبر: 409164
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۱۴:۱۵:۴۲
| |

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس:

مازندران در محاصره زباله قرار گرفته است

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران در محاصره زباله قرار گرفته و در شورابه‌های زباله‌های آلوده غرق شده است.

مازندران در محاصره زباله قرار گرفته است
کد خبر: 409164
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۱۴:۱۵:۴۲

اعتمادآنلاین| ولی الله فرزانه در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: خدا را شاکریم که در آغاز گام دوم انقلاب قدرت منطقه‌ای انقلاب اسلامی به قدرت بین المللی تبدیل شده است و با قدرت مثال زدنی حصر آبراه‌های بین المللی مثل آبادان شکسته شده است.

وی ضمن تشکر از عوامل فنی و خدماتی و فرماندهی کشتی‌های نفتکش گفت: باید به اطلاع مسوولان و دولتمردان برسانم که استان مازندران در محاصره زباله قرار گرفته است و در شورابه‌های زباله‌های آلوده غرق شده است؛ بوی تعفن ناشی از دپوی غیر بهداشتی زباله مردم این استان گردشگر پذیر را آزار می‌دهد.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس یازدهم تاکید کرد: روزانه 3500 تن زباله تولید و از هر تن زباله 350 تا500 لیتر شیرآبه خطرناک و آلوده تولید می‌شود مراکز سرطان شناسی ثبات کردند این مواد و شیرآبه‌ها می‌تواند سرطان زا باشد. این وضعیت، مردم این استان و به ویژه کشاورزان را اذیت می‌کند.

وی ضمن درخواست از وزیر کشور برای ورود به وضعیت پسماندهای این استان گفت: دپو و دفع زباله‌های غیر بهداشتی و بعضا بهداشتی پاسخگو نیست؛ این وضعیت، تبعات اجتماعی و اعتراضات مردمی را در برخواهد داشت.

وی در پایان نطق خود در خصوص وضعیت آب آشامیدنی شهرهای نور و محمود آباد گفت: در مازندران 60 درصد آب‌های سطحی به دریا می ریزد اما متاسفانه نور و محمو آباد از کمبود آب آشامیدنی به ویژه در فصل گردشگری رنج می‌برد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها