کد خبر: 409176
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۱۴:۳۹:۰۵
| |

خنثی‌سازی 2 عملیات تروریستی در اردن علیه سازمان اطلاعات این کشور

به نوشته روزنامه «الرأی»، سازمان اطلاعات کل اردن دو طرح تروریستی را خنثی کرد که یکی از آن‌ها ساختمان‌ این سازمان را در استان «الزرقاء» واقع در شمال شرق امان با استفاده از مواد منفجره و طرح دیگر یکی از گشت‌های ثابت وابسته به این سازمان را هدف قرار می‌داد.

خنثی‌سازی 2 عملیات تروریستی در اردن علیه سازمان اطلاعات این کشور
کد خبر: 409176
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۱۴:۳۹:۰۵

اعتمادآنلاین| سازمان اطلاعات کل اردن از خنثی‌سازی دو طرح تروریستی در این کشور که این سازمان را هدف گرفته بودند، خبر داد.

به نوشته روزنامه "الرأی"، سازمان اطلاعات کل اردن دو طرح تروریستی را خنثی کرد که یکی از آن‌ها ساختمان‌ این سازمان را در استان "الزرقاء" واقع در شمال شرق امان با استفاده از مواد منفجره و طرح دیگر یکی از گشت‌های ثابت وابسته به این سازمان را هدف قرار می‌داد.

متهمان این دو طرح از حامیان گروه تروریستی داعش هستند که اواخر ماه فوریه گذشته بازداشت شدند.

این دو مظنون به "توطئه‌ برای انجام اقدامات تروریستی و ترویج افکار تروریستی" متهم هستند.

دادگاه امنیت ملی اردن، محاکمه این دو متهم را با برگزاری جلسه‌ای آغاز کرد که در آن متهمان مدعی شدند که گناهکار نیستند.

طبق آنچه که در کیفرخواست آمده است، این دو متهم عملیات خود را برای پشتیبانی از گروه تروریستی داعش برنامه‌ریزی کرده بودند و آنها نشریات داعش را دنبال می‌کردند تا اراده خود و افکار این گروه تروریستی را تقویت کنند تا جایی که تمامی سرویس‌های امنیتی، به ویژه اداره اطلاعات را تکفیر کردند. آنها اخبار و نشریه‌های داعش را از طریق اینترنت به واسطه دو شبکه "اخبار المسلمین" و "اعماق" منتشر می‌کردند و اواسط سال 2019 میلادی بر سر اجرای عملیات تروریستی در اردن به توافق رسیده بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها