کد خبر: 410092
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۱۲:۱۱:۴۵
| |

384 هزار نفر در فرآیند پیش ثبت‌نام ایران‌خودرو حذف شدند

معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های ایران خودرو گفت: از مجموع نفرات متقاضی پیش ثبت‌نام چهار محصول این شرکت خودروسازی، تعداد 384 هزار و 831 نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم حذف شدند.

384 هزار نفر در فرآیند پیش ثبت‌نام ایران‌خودرو حذف شدند
کد خبر: 410092
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۱۲:۱۱:۴۵

اعتمادآنلاین| «اصغر حق پناه» امروز (شنبه) در مراسم قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه عید سعید فطر، افزود: تعداد پنج میلیون و 273 هزار و 856 نفر از تاریخ چهارم خردادماه تا پایان وقت اداری چهاردهم خرداد ماه با ورود به سایت ایران خودرو، به سامانه امتای وزارت صنعت، معدن و تجارت رفته و پس از احراز هویت، پیش ثبت نام را انجام دادند.


به گفته وی، از هفتم خرداد ماه ثبت‌نام و انتخاب خودرو برای افرادی که در مرحله قبل پیش ثبت نام کرده بودند انجام شد که در نهایت چهار میلیون و 744 هزار و 984 نفر در سایت سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو وارد و خودروی خود را انتخاب کردند.


حق پناه خاطرنشان کرد: از این تعداد 39 هزار و 18 نفر به صورت تکراری با شرکت سایپا ثبت نام کرده و حذف شدند و 345 هزار و 813 نفر دیگر نیز دارای پلاک فعال بودند که آنان نیز حذف شدند.


وی گفت: به این ترتیب تعداد چهار میلیون و 360 هزار و 153 نفر شرکت کننده پس از انجام فرایند پاکسازی باقی ماندند که قرعه کشی بین این افراد انجام می‌شود.


معاون مهندسی سازمان و سیستم های ایران خودرو با تشریح فرآیند قرعه کشی نیز خاطرنشان کرد: پس از پاکسازی و حذف اطلاعات مشتریان فاقد شرایط قرعه کشی، در مرحله بعد به هم زدن تصادفی ترتیب ثبت‌نام انجام شده، انتخاب عدد تصادفی بر مبنای قرعه‌کشی انجام خواهد شد و پس از آن قرعه کشی بر اساس الگوریتم ذکر شده به تفکیک محصولات انجام می‌شود.


وی ادامه داد: پس از آن نتایج قرعه کشی اعلام و افراد برنده می‌توانند به سایت مراجعه کرده و با تکمیل پرداختی‌ها مدارک خود را تحویل دهند.


به گزارش ایرنا، امروز در مراسمی با حضور نهادهای نظارتی و رسانه‌ها، مراسم قرعه کشی ایران خودرو مربوط به فروش فوق‌العاده عید سعید فطر 15 هزار دستگاه محصولات این گروه خودروسازی در شرکت ساپکو آغاز شد.


مطابق آمار اعلامی ایران خودرو در مجموع چهار میلیون و 360 هزار و 153 نفر در طرح پیش‌فروش ویژه عید فطر این خودروساز شرکت کردند که 325 هزار و 397 نفر متقاضی رانا، دو میلیون و 384 هزار و 901 نفر متقاضی پژو پارس، یک میلیون و 50 هزار و 453 نفر متقاضی پژو 206 معمولی و 599 هزار و 402 نفر متقاضی پژو 405 اس ال ایکس بودند.


نمایندگان وزارت اطلاعات، پلیس امنیت اقتصادی، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور و بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این مراسم حضور داشته و از نزدیک بر فرآیند قرعه‌کشی نظارت دارند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها