کد خبر: 411158
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۷:۳۹:۰۶
| |

یوسف داودی، نماینده سراب در مجلس:

جهش تولید بدون رفع فساد از زیربنا محقق نمی‌شود

منتخب مردم سراب در مجلس گفت: وکلای مجلس یازدهم باید از حواشی سیاسی دوری کرده و بر مباحث اقتصادی و تولیدی تمرکز کنند.

جهش تولید بدون رفع فساد از زیربنا محقق نمی‌شود
کد خبر: 411158
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۷:۳۹:۰۶

اعتمادآنلاین| یوسف داودی در بیان‌ مهمترین اولویت مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم فسادستیزی بدون ملاحظات سیاسی را در راس دستور کار خود قرار دهد چرا که بدون شک بسیاری از مشکلات امروز ناشی از این مساله است و مادامی که با رودربایستی های سیاسی با این موضوع برخورد شود کاری از پیش نمی بریم.

منتخب مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فساد اقتصادی این روزها باعث ایجاد رانت و دلالی و تضعیف تولیدکنندگان واقعی شده است، افزود: مساله جهش تولید که رهبر انقلاب نیز بر آن تاکید کرده اند بدون رفع فساد از زیربنا محقق نمی‌شود.

داودی با بیان این که بی عدالتی و فساد باعث ناامیدی مردم شده است، گفت: مردم مناطق محروم همواره بزرگ ترین جانفشانی ها را در راه انقلاب و برای حفظ استقلال این کشور کرده اند و نباید در قبال این مردم همواره مسائل با رویکرد بی عدالتی روا داشته شود.

وی ادامه داد: رویکرد قوه قضاییه در دوران مدیریت و سکانداری جدید بحث مبارزه با فساد است که بالحمدالله دستاوردهای مهمی نیز در این عرصه محقق شده است و از این جهت انتظار می رود تا مجلس یازدهم نیز ب در همین مسیر گام بردارد.

داودی با بیان این که مقوله اشتغال و رفع بیکاری نیز باید به جد توسط مجلس یازدهم پیگیری شود، خاطرنشان کرد: بارها رهبرانقلاب در طی چند سال اخیر درباره این موضوع هشدار داده اند که موضوع بیکاری در کشور باید مورد رسیدگی جدی قرار گیرد و اشتغال زایی بیش از پیش مورد توجه و رسیدگی باشد اما متاسفانه هنوز هم بحث بیکاری فشار بزرگی را به مردم به خصوص مردم مناطق محروم وارد می کند.

منتخب مردم سراب در مجلس یازدهم همچنین تاکید کرد: وکلای مجلس یازدهم باید از حواشی سیاسی دوری کرده و بر مباحث اقتصادی و تولیدی تمرکز کنند.

منبع: تریبون‌مجلس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها