کد خبر: 411907
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۰۸:۳۲:۱۰
| |

منتظر اکران چه فیلم‌هایی هستیم؟ (بخش سوم)

با اعلام اخبار بازگشایی سینماها از تاریخ اول تیر بحث اکران فیلم‌های مهمی که منتظرشان هستیم بیش از پیش داغ شده است. مجموعه این فیلم‌ها را در چند پست اختصاصی با هم مرور خواهیم کرد.

منتظر اکران چه فیلم‌هایی هستیم؟ (بخش سوم)
کد خبر: 411907
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۰۸:۳۲:۱۰

اعتمادآنلاین|

شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت

جشنواره فیلم فجر هر سال یک یا چند کارگردان فیلم اولی خوب به سینمای ایران معرفی می‌کند. سال گذشته نیز محمد کارت با فیلم «شنای پروانه» بسیار مورد تحسین قرار گرفت و موفق شد سیمرغ بهترین فیلم از نظر تماشاگران را دریافت کند.


شنای پروانه داستان مردی‌ست که به دور از خشونتِ جاری در منطقه‌ای که در آن بزرگ شده زندگی آرامی در پیش گرفته، غافل از آنکه این خشونت جزو جدانشدنی زندگی اوست.


شنای پروانه به لطف فیلمنامه منسجم، کارگردانی و بازی‌های خوب به فیلمی تبدیل شده است که منتظریم روی پرده سینما تماشایش کنیم.

سینما

خورشید به کارگردانی مجید مجیدی

«خورشید» که سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فجر گذشته را به دست آورد، بیشتر از هر چیزی تماشاگر را به یاد مجید مجیدی‌ای می‌اندازد که فیلم‌های محبوبی چون بچه‌های آسمان را ساخته بود.


مجیدی که در این فیلم به سراغ کودکان کار رفته است به خوبی توانسته شخصیت‌های اصلی و فرعی دوست داشتنی بسازد که با آن‌ها همذات‌پنداری کنیم.

خوب، بد، جلف 2؛ ارتش سری به کارگردانی پیمان قاسمخانی

طرفداران سینمای کمدی بیش از هر فیلم دیگری منتظر دومین ساخته پیمان قاسمخانی هستند. فیلمی که در هفته اول اکرانش فروش بیش از سه میلیارد را تجربه کرد و با بدشانسی از ادامه اکران باز ماند.

این فیلم که شانس این را دارد که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران باشد، ادامه داستان پژمان و سام را تعریف می‌کند. زوج خنگ و بانمکی که این بار در یک موقعیت کمدی و خطرناک جدید گیر افتادند.

سینما

منبع: سینما تیکت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها